اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لاهیجان:

مردم در انتخابات 92 شگفت‌آفرین می‌شوند

امام جمعه لاهیجان گفت: ملت ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، در انتخابات 92 شگفت‌آفرین می‌شوند.

مردم در انتخابات 92 شگفت‌آفرین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن عید نوروز یکی از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را صبر دانست و اظهار کرد: حضرت فاطمه موسس فرهنگ فاطمی است و در فرهنگ فاطمی، پاکدامنی چنان ارزشمند است که زنان حاضر هستند جان خود را بدهند اما گوهر خود را از دست ندهند و آلوده نشوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند زیرا ملت ایران باید امسال در دو بعد حماسه خلق کنند یکی در بعد اقتصادی که با مجاهدت مردم و مسئولان کشور تحریم‌ها بی‌اثر شده و موجب بالندگی اقتصاد کشورمان شود و دیگری در بعد سیاسی است که با استقامت شگفت‌آفرین در مقابل استکبار جهانی به‌ویژه با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر عظمت و عزت این نظام افزوده شود.

خطیب جمعه لاهیجان، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی حرم رضوی فرمودند که آمریکا مرتب درخواست مذاکره دارد اما بنده خوشبین نیستم زیرا آنها می‌خواهند آنچه خودشان می‌گویند را ملت ایران بپذیرد.

وی به پیام نوروزی اوباما اشاره کرد و گفت: اوباما این‌بار برای پیام خود به حافظ شیرازی رجوع کرد و شعری که در فال حافظ خطاب به اوباما برای سال نو آمده، این مضمون است: «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد».

صرفی‌پور با بیان اینکه آمریکا دشمنی را علیه ایران آغاز کرده است، یادآور شد: دولت آمریکا صدها توطئه علیه ایران به‌کار برد اما به نتیجه نرسید و اکنون دست دوستی را دراز کرده و این مسئله کمی نیست در واقع این امر نتیجه استقامت ملت ایران با رهبری حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا ملت ایران را ستایش می‌کنند، متذکر شد: آنها می‌گویند ایران اسلامی تنها کشوری است که به تنهایی در مقابل آمریکای جهانخوار ایستادگی می‌کند.

امام جمعه لاهیجان به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: رهبر عزیزمان فرمودند که اگر صهیونیسم دست از پا خطا کند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم و دشمنان می‌دانند زمانی که رهبری حرفی را بزنند به آن عمل می‌کنند بنابراین هرگز جرٱت حمله به کشورمان را ندارند.

وی در ادامه شرط‌بندی توتو در فوتبال را عملی حرام خواند و از خانواده‌ها نیز خواست تا موانع ازدواج فرزندان خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول