اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

حماسه سیاسی در انتخابات امسال محقق می‌شود

امام جمعه دهگلان گفت: انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای امسال نشان‌دهنده اهمیت حضور گسترده حماسی مردم در دو مقوله سیاسی و اقتصادی است.

حماسه سیاسی در انتخابات امسال محقق می‌شود

ماموستا ملاجمال جعفری در خطبه‌های نماز جمعه امروز دهگلان در مسجد جامع این شهر با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: به کارگیری این دو واژه برای امسال توسط مقام معظم رهبری نشان‌دهنده اهمیت و حضور گسترده و حماسی مردم در دو بعد اقتصادی و سیاسی است.

وی ادامه داد: نباید به دو انتخابات آینده همچون انتخاب‌های عالی نگاه کنیم و فقط انتظار مشارکت معمولی را از مردم داشته باشیم. بلکه باید حضور آنان پرشور و گسترده و حماسه‌ساز باشد. که مردم بار دیگر در بیست و چهارم خرداد ماه توطئه‌گری توطئه‌گران را نقش برآب و حماسه سیاسی بزرگ خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نگاه دشمنان نظام اسلامی به انتخاب‌های نظام جمهوری اسلامی براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات و استراتژی‌های خود علیه کشورمان تهیه می‌کنند بنابر این در این دوره همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند باید حضور حماسی داشته باشیم.

امام جمعه دهگلان به حرکت حماسی در بعد اقتصادی اشاره کرد و افزود: سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود اما این شعار آنگونه که باید عملی می‌شد اجرا نشد.

به گفته ماموستا جعفری بنابراین مقام معظم رهبری به کار بردن واژه حماسه اقتصادی اعلام کرده‌اند که همچنان در مسیر اقتصاد به حرکت‌های جدی گسترده و همراه با شور و نشاط نیاز داریم.

امام جمعه دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: در واقع به کار بردن واژه حماسه برای سال 92 کنایه از حرکت پرشور و از حد متعارف بیشتر است و امیدواریم مردم و مسئولان در تحقق این هدف استراتژیک حرکت‌های مهم و قابل توجهی انجام دهد.

انتهای پیام/79013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول