اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

بهره‌مندی 25 هزار مسافر از خدمات بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از بهره‌مندی 25 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات کاهش حوادث جاده‌ای اداره‌کل بهزیستی مازندران خبر داد.

بهره‌مندی 25 هزار مسافر از خدمات بهزیستی مازندران

روح‌الله ردایی صبح امروز در حاشیه دیدار با کودکان و نوجوانان مرکز شیرخوارگاه امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: طرح نوروزی سازمان بهزیستی از اقدامات جدیدی بود که امسال در ابتدای سال نو در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: امروز دومین علت مرگ و میر در کشور تصادفات جاده‌ای و حوادث رانندگی است که این سازمان برای پیشگیری از معلولیت‌ها، مرگ و میر و کاهش آسیب در ایام نوروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

ردایی با اشاره به اینکه ایران جزو 10 کشور دنیا است که بیشترین مرگ ناشی از تصادف و حوادث رانندگی را دارد، اذعان داشت: در سال‌های اخیر نیز حدود 70 هزار نفر بر اثر تصادف در کشور دچار ضایعه نخاعی شده و 17 درصد از مصدومان جاده‌ای به آسیب‌های نخاعی مبتلا می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه در شش مکان ورودی گردشگران به مازندران در شهرهای آمل، چالوس، تنکابن، گلوگاه، سوادکوه و نوشهر پایگاه ارائه خدمات ایجاد کردیم، ادامه داد: تاکنون تیم‌های ثابت و سیار ما به همراه مددکار اجتماعی، روانشناس و همیار بهزیستی به حدود 25 هزار مسافر و گردشگر به طور مستقیم خدمت‌رسانی کردند.

ردایی اضافه کرد: با تکثیر بروشور‌های مهارت رانندگی، آرامش سفر و آداب سفر در قالب پکیج آموزشی به خانواده مسافران و رانندگان سعی داریم تا با ایجاد آگاهی موجب کاهش حوادث شویم.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تأکید بر اینکه با پیشگیری از حوادث جاده‌ای و آموزش به رانندگان از هزینه‌های هنگفت درمان، نگهداری و اتفاقات غیرقابل جبران برای خانواده‌ها، جامعه و نهادهای حمایتی جلوگیری می‌کنیم، گفت: با ارائه پکیج‌های آموزشی و فعالیت تیم‌های آموزشی ثابت و سیار سعی داریم با حساس کردن افراد تحت عنوان پیشگیری از معلولیت و آسیب از آسیب‌ها، ضایعات نخاعی و تلفات جانی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/86012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول