اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

حمایت از 43 هزار معلول در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: 43 هزار معلول این استان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

حمایت از 43 هزار معلول در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله ردایی صبح امروز در دیدار با کودکان و نوجوانان مرکز شیرخوارگاه امام سجاد(ع) این شهرستان در روزهای ابتدایی نوروز 92 بیان داشت: 8 هزار و 400 خانواده بی‌سرپرست مازندرانی در بخش اجتماعی زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.

وی افزود: همچنین 43 هزار معلول این استان نیز از خدمات سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

ردایی با اعلام اینکه به همراه دیگر نهادهای حمایتی کشور وظیفه سرپرستی، حمایت و نگهداری کودکان بی‌سرپرست را برعهده داریم، گفت: مرکز شیرخوارگاهی نیز در ساری برای کودکان از بدو تولد تا سن 6 سالگی در نظر گرفته شده است تا این کودکان از آسیب‌های متعدد اجتماعی در امان باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه وظیفه بهزیستی خطیر و شرافت‌مندانه است، تصریح کرد: جامعه هدف ما را افراد باشرافتی تشکیل می‌دهند که ما به عنوان یک نهاد حمایتی در خدمت آنها هستیم تا کاهش آسیب‌های اجتماعی را به مرور زمان شاهد باشیم.

ردایی با اشاره به اینکه باید آسیب‌ها و تهدیدات جدی که قوام و دوام نظام اجتماعی را نشانه گرفته است از خانواده‌ها دور باشد، اذعان داشت: باید با تعامل و روابط عمومی بالا برای گره‌گشایی از آلام و دردهای مردم گام برداریم، زیرا در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقشی اصلی داشته و اقدامات پیشگیرانه را در راس کارهای خود جای دهیم.

رئیس اداره بهزیستی آمل نیز در این بازدید با اعلام اینکه مرکز شیرخوارگاه امام سجاد(ع) آمل یکی از مراکز فعال در این شهرستان است، بیان داشت: باید به کودکان، نونهالان و نوجوانان بدون سرپرست بیشتر از گذشته توجه شود تا آنها احساس کمبود نداشته باشند.

نصرت‌الله حسن‌زاده بیان داشت: در این شهرستان 800 مددجوی مستمری‌بگیر را زیر پوشش داریم، البته 3 هزار و 400 مددجوی اجتماعی را هم سرپرستی می‌کنیم.

انتهای پیام/86012/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول