اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 84

نوروزی: روستاهای گلستان آماده استقبال از مسافران هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده روستاهای استان گلستان آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

نوروزی: روستاهای گلستان آماده استقبال از مسافران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نوروزی بعدازظهر امروز در جمع اعضای کمیته گردشگری روستایی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان با بیان اینکه 836 روستای استان دارای دهیاری هستند، اظهار داشت: به منظور تسهیل در این زمینه کمیته گردشگری روستایی در 836 روستا تشکیل شد.

وی افزود: علاوه بر این، کارشناسان این دفتر با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها برای رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش مدت حضور گردشگران در استان تلاش می‌کنند.

دفتر روستایی و ستاد سفرهای نوروزی با یکدیگر تعامل مثبت دارند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری به عنوان عضو ستاد سفرهای نوروزی استان همکاری و تعامل مثبتی با اداره‌های عضو این ستاد دارد.

نوروزی با اشاره به شرایط جوی استان گلستان گفت: در صورت ادامه این شرایط برخی از مدارس روستایی استان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

به گفته وی، مسافران نوروزی در صورت بارندگی می‌توانند برای اسکان و استراحت به این مدارس مراجعه کنند.

مدارس مناطق پرتردد مسافران نوروزی را اسکان می‌دهند

مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان با بیان اینکه برخی از روستاهای استان گلستان گردشگرپذیر هستند، افزود: به همین دلیل با آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگی لازم به عمل آمد.

نوروزی عنوان کرد: این مدارس بیشتر در مسیرهای پرتردد و مناطق گردشگری واقع هستند.

وی ادامه داد: برای آگاهی مسافران نوروزی پارچه‌نوشته‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی در ورودی روستاها از سوی کمیته گردشگری روستایی آن روستاها و یا بخش‌های مربوطه نصب می‌شود.

20 جشنواره در روستاها برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان اضافه کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده، اکیپ نظارتی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد و کمیته گردشگری روستایی ستاد سفرهای نوروزی استان به منظور آگاهی و ارزیابی عملکرد بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در روستاها حضور می‌یابند.

نوروزی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی روستاها در تعطیلات نوروز 92 گفت: در این مدت 20 جشنواره در روستاهای استان گلستان برگزار می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: این جشنواره‌ها با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم روستاها و معرفی جاذبه‌های گردشگری روستایی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول