اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

13 روستای بردسکن گازرسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس:فرماندار بردسکن گفت: گازرسانی به 13 روستای بردسکن در سه ماهه نخست سال 92 شروع می‌شود و مردم این روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

13 روستای بردسکن گازرسانی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل یعقوب‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن با برشمردن خدمات دولت و حضور مردم در برنامه‌های مختلف شهرستان اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو اقتدار نظام را به جهان ثابت می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان از حمایت از کاندیداها دوری کنند، گفت: مسئولان مجری برگزاری یک انتخابات باشکوه هستند و باید به گونه ای عمل کنند، که هیچ شائبه‌ای برای شهروندی پیش نیاید.

فرماندار بردسکن شور و نشاط را در آستانه عید نوروز در شهرستان بی‌نظیر دانست و افزود: اقدامات خوبی در زمینه نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان انجام شده و مردم با اعتماد از اصناف خرید خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: مشکلی از نظر تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز وجود ندارد و تدابیر لازم در این زمینه انجام شده است.

فرماندار بردسکن خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌های به وجود آمده برای کشور، سال 91، سال عزت مردم ما بود و حضور به موقع آنان در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

یعقوب‌زاده با اشاره به خدمات سال آینده در بردسکن اظهار کرد: گازرسانی به 13 روستای بردسکن در سه ماهه نخست سال 92 شروع می‌شود و مردم این روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی از دست اندرکاران ارائه خدمات شهری از جمله شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان که توجهی خاصی را به زیباسازی مبلمان شهری داشته اند تشکر کرد و گفت: بردسکن از سمت طبس دروازه ورودی به استان خراسان‌رضوی است، بنابراین ایستگاه خدمات دهی به مسافران و زائران حضرت رضا ایجاد شده است.

در ادامه حجت الاسلام علی‌اصغر امینی، امام جمعه بردسکن اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، خدمت بی‌منت به مردم از توفیقات یک مسئول است که روسای ادارات بردسکن با تعامل خوبی که بوجود آمده است همه در همین راستا تلاش می‌کنند.

امام جمعه بردسکن یادآور شد: پیگیری جذب سرمایه‌گذار برای این منطقه از اقدامات اساسی مسئولان اجرائی است زیرا شهرستان بردسکن استعدادهای بالقوه زیادی دارد.

وی با اشاره به بحث انتخابات سال 92 اظهار کرد: ولایت مداری، ایجاد وحدت و سازش ناپذیری در برابر دشمنان از شاخصه‌های اصلی برای انتخاب رئیس جمهور و سایر منتخبان است.

امینی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید، خدمت به محرومان را امری مورد تاکید اسلام دانست و افزود: حضرت علی(ع) شرط ورود به عید واقعی را ترک گناه معرفی کرد هر روز که انسان در آن روز خدا را نافرمانی نکند آن روز عید واقعی  او است.

امام جمعه بردسکن از حضور فعال مردم شهرستان و روستاهای منطقه در نماز جمعه تقدیر کرد.

در ادامه حمید حاجی‌نژاد، مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: 100 درصد اعتبارات شهرستان جذب شده و در این راستا برای 491 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اعتبار این شهرستان را بیش از 54 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: طرح‌های بزرگی در صنعت کشاورزی در دست ساخت است و در سال 92 شاهد شکوفایی صنعت کشاورزی در منطقه هستیم.

انتهای پیام/70021/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول