اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

30 روستای اصفهان هدف گردشگری مسافران نوروزی است

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: 30 روستای اصفهان مورد هدف گردشگری استان و آماده پذیرایی مسافران نوروزی هستند.

30 روستای اصفهان هدف گردشگری مسافران نوروزی است

مهدی جمالی‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار در حوزه گردشگری طبیعی روستایی در روستاهای استان اصفهان اظهار کرد: مدتی است که شناسایی و سازماندهی روستاهای هدف گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود 30 روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان افزود: انتخاب روستاهای هدف گردشگری از میان بیش از 900 روستای استان کار دشواری بود، اما با تعیین شاخص و امکانات زیر بنایی برای پذیرش توریست در مرحله نخست حدود 30 روستا به عنوان روستاهای هدف گردشگری انتخاب شدند.

قائم مقام ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان تصریح کرد: مدتی است که آماده سازی روستاها و معرفی آنها در دستور کار قرار دارد و امید می‌رود در نخستین اقدام عملیاتی بتوانیم آنها را برای پذیرایی از انبوه مسافران نوروزی در ایام عید آماده کنیم.

وی با اشاره به مأموریتی که از جانب معاونت امور عمرانی به مدیرکل روستایی استان در راستای آماده‌سازی، معرفی، پذیرش مسافران و در نتیجه ارزیابی عملکرد این روستاها وارد شده است، ادامه داد: مدیر کل امور روستایی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با محوریت دهیاران به عنوان یک حرکت نو و ابداعی مأموریت یافته‌اند.

جمالی نژاد گفت: برنامه باید به صورت نظام‌مند و یکپارچه روستاهای هدف گردشگری را برای ایام عید مناسب‌سازی و مقدمات اسکان را برای مسافران فراهم سازند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول