اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد

تعویض 25 کیلومتر شبکه‌های توزیع آب شرب روستایی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از تعویض 25 کیلومتر شبکه‌های توزیع آب شرب روستایی در این استان خبر داد.

تعویض 25 کیلومتر شبکه‌های توزیع آب شرب روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، غلامعلی خلیف‌پور اظهار کرد: وجود فرسودگی‌های بسیار در شبکه توزیع آب شرب 16 روستای استان در شهرستان‌های رامهرمز، دزفول، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، گتوند و مسجد سلیمان روزانه موجب هدر رفت 200  متر مکعب آب شرب سالم و بهداشت می‌شد.

وی افزود: همچنین این میزان هدر رفت آب و در بسیاری زمان‌ها شکستگی‌های متعدد موجب بروز مشکلات فراوانی در تامین آب شرب روستاییان ساکن این روستاها می‌شد که با تلاش همکاران ما در سه ماهه گذشته 25 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب شرب این روستاها تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای تعویض این میزان شبکه توزیع آب شرب بالغ بر 5 هزار میلیون ریال شامل هزینه‌های جمع آوری انشعابات فرسوده، خرید و کارگذاری لوله‌های جدید شبکه‌های توزیع از انواع مختلف بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار خانوار با جمعیتی بیش از 6 هزار نفر در 16 روستای یاد شده ساکن هستند که هم اکنون آب شرب آنها به صورت پایدار تامین شده است.

خلیف‌پور در پایان از برنامه‌های این شرکت برای تعویض 20 کیلومتر از شبکه‌های توزیع فرسوده روستایی در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال مالی خبر داد.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول