اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 80

مصدقی: تفرجگاه‎ها و محورهای ارتباطی گلستان پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی گلستان از برگزاری مانور پاکسازی تفرجگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی محورهای ارتباطی استان خبر داد.

مصدقی: تفرجگاه‎ها و محورهای ارتباطی گلستان پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: این مانور به منظور زیباسازی محیطی تفرجگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاهای استان در آستانه تعطیلات نوروزی و فصل بهار به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: در این طرح، نیروهای راهداری استان با لباس متحدالشکل در محورها حضور یافته و اقدام به جمع‌آوری زباله، نخاله و پاکسازی محورها ظرف یک روز می‌کنند.

مصدقی ادامه داد: در این طرح شهرداری‌ها، دهداری‌ها، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست نیز با راهداران این اداره کل همکاری می‌کنند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گلستان افزود: علاوه بر اجرای این طرح، اداره کل راه و شهرسازی استان هر ساله در آستانه فصل بهار و آغاز تعطیلات نوروزی طرح راهداری نوروزی را با هدف ایمن‌سازی و پاکسازی محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌کند.

مصدقی ادامه داد: هم‌اکنون نیز این طرح در 95 محور ارتباطی استان به طول 4 هزار و 712 کیلومتر و توان امدادی 409 راهدار و 166 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در حال اجراست و تا 15 فروردین‌ماه در طول شبانه‌روز به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و سایر هموطنان می‌پردازند.

حوزه استحفاظی راه‌های گلستان از پلیس راه نوکنده در غرب تا محور خوش‌ییلاق در شرق استان امتداد دارد. 

انتهای پیام/2307/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول