اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور / از فرصت‌ها برای توسعه روستاها بهره ببریم

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه از شوراها و دهیاران خواست تا از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار آنان قرار داده است، برای عمران روستاها بهره بگیرند.

آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور / از فرصت‌ها برای توسعه روستاها بهره ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده در همایش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی، خطاب به دهیاران اظهار داشت: زمان، مهم‌ترین سرمایه است که به راحتی به دست نمی‌آید و به همین سبب باید از آن بهترین استفاده را برای رشد خود و جامعه به عمل آورد و شما می‌توانید از این نعمت خدادادی برای خدمت به مردم روستا همچنین عمران و آبادی استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق عبودیت، خدمت به خلق خدا است که باید عمر را در این مسیر هدایت کرد.

برزگرزاده عنوان کرد: یکی از مسائل مهم و مورد تأکید اسلام، تعاون و همکاری است و با سرمایه‌های اندک روستائیان می‌توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: در سالی که شعار اقتصادی داشت، دشمن نیز هدف را شناسایی کرد و فشارهای مضاعفی را بر مردم ما تحمیل کرد اما با رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، سختکوشی مردم و همت مسئولان، گرچه با مشکلاتی روبه‌رو شدیم اما مانند همیشه روی پای خود ایستادیم.

برزگرزاده گفت: با سختکوشی و اقتصاد مقاومتی در حال گذر از تحریم‌ها هستیم و با حضور جدی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن از اتحاد و همدلی مردم ایران بیش از پیش آگاه شد.

وی افزود: برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از همین اکنون باید برنامه‌ریزی کرد و مشخص است که دشمن نیز ساکت نمی‌نشیند.

برزگرزاده ادامه داد: در این حیطه نیز وظایف شما به عنوان دهیار و شورا بسیار سنگین است.

این مسئول همچنین بر رعایت شئون مذهبی در ایام فاطمیه که مصادف با تعطیلات نوروزی است، تأکید کرد.

برزگرزاده گفت: از مردم روستاها می‌خواهیم برای داشتن روحانی مستقر در روستا نیز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز اظهار داشت: وظیفه ما تأمین روحانی است ولی بضاعت مالی ناچیزی داریم.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: در ایام تبلیغاتی خاص برای اعزام روحانی مشکلی نداریم و همچنین امکان اعزام مبلغ خواهر از حوزه علمیه خواهران و تشکیل کلاس‌های متعدد به درخواست اهالی روستا و با مشارکت آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شوراها نیز می‌خواهیم در روستاهایی که روحانی وجود ندارد، برای استفاده مردم از کتابخانه شبستان که در این خانه‌ها مستقر است، شخصی را معرفی کنند و همچنین رابطان فرهنگی مساجد نیز حضوری فعال در جلسات داشته باشند.

پورقیومی گفت: چه زیبا است که تحویل سال نو را در کنار قبور شهدا برگزار کنیم و اگر این کار به واسطه مشکلات جوی امکان‌پذیر نشد با حضور در مساجد، فضایی روحانی در ابتدای سال ایجاد کنیم.

تقدیر از جمعی از روسای ادارات شهرستان که بیشترین تعامل را با روستاهای بخش مرکزی داشته‌اند و همچنین قدردانی از برخی از اعضای فعال شوراها از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/2464/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول