اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

ارائه 22 هزار نفر ساعت آموزش در روستاهای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: در نیمه نخست سال جاری از 32 هزار و 300 نفر ساعت تعهد آموزشی در روستاهای بشرویه هم‌اکنون 22 هزار و 172 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

ارائه 22 هزار نفر ساعت آموزش در روستاهای بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای برای فراگیری مهارت و کسب توانایی در افراد ضروری است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد شغل جدید در روستاها و ماندگاری روستاییان، این مرکز تعهد آموزشی 209 نفر در روستا داشته که از این میزان 178 نفر در سطح روستاهای شهرستان بشرویه آموزش دیده‌اند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه افزود: در نیمه نخست سال جاری از 32 هزار و 300 نفر ساعت تعهد آموزشی در روستاهای شهرستان هم‌اکنون 22 هزار و 172 نفرساعت آموزش به روستاییان ارائه شده است.

* فعالیت سه کارگاه ثابت در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه

حسنی از فعالیت سه کارگاه ثابت در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال جاری این کارگاه‌ها در قالب هشت دوره آموزشی به میزان 9 هزار و 70 نفر ساعت را در رشته‌های اتومکانیک، جوشکاری و مشاغل خانگی به 103 نفر آموزش می‌دهند.

وی تصریح کرد: این مرکز طبق تفاهم‌نامه با کمیته امداد شهرستان شش دوره آموزشی برگزار کرده که تعداد 77 نفر زیر پوشش آموزش رایگان قرار گرفتند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه اضافه کرد: همچنین هشت دوره آموزشی با همکاری بسیج سازندگی برگزار شده که 166 نفر در رشته‌های مختلف مهارتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را  فرا گرفتند.    

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول