اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

ایجاد 6 کارگاه استاد شاگردی در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: امسال شش کارگاه استاد شاگردی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بشرویه راه‌اندازی شده است.

ایجاد 6 کارگاه استاد شاگردی در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موتور محرکه اقتصاد و ارتقاءدهنده فرهنگ فنی اجتماع است که به منظور ایجاد مهارت و توانایی در شغل و کسب و کار به افراد آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش کارایی فرد، کاهش هزینه و افزایش کیفیت زندگی از مزایای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای راهگشای مشکل اشتغال جوانان در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: با ارائه اینگونه آموزش‌ها می‌توان مهارت لازم را به افراد جامعه حتی دانش‌آموختگان آموزش داد.

حسنی از ایجاد شش کارگاه استاد شاگردی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد و گفت: در گذشته این مرکز دارای پنج کارگاه استاد شاگردی بوده که با افزایش شش کارگاه دیگر این تعداد به 11 کارگاه استاد شاگردی افزایش یافته که به همین نسبت تعداد رشته‌ها نیز اضافه شده است.

وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها به 83 کارآموز 19 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده که از این تعداد 53 نفر در آزمون‌ها شرکت کرده و 20 نفر موفق به دریافت گواهینامه شدند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای به ویژه کارگاه‌های استاد شاگردی باید متناسب با نیاز بازار کار تقویت شود.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول