اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید ستاری:

شهید ستاری انسانی خدایی بود

خبرگزاری فارس: برادر شهید ستاری با اشاره به ویژگی‌های بارز ایشان گفت: شهید ستاری انسانی خدایی بود.

شهید ستاری انسانی خدایی بود

ناصر ستاری برادر شهید ستاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن ابراز خرسندی در مورد پروژه ساخت سریال «بر اوج سپهر» (زندگینامه سرلشکر ستاری) گفت: از تمام کسانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند تشکر می‌کنم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به تمام کسانی که چشم طمع به خاک این مرز و بوم دارند ثابت می‌کند که ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

وی در ادامه افزود: روزگاری که جنگ هشت ساله در ایران آغاز شد، اوایل انقلاب بود و همه چیز به هم ریخته بود و دشمن فکر می‌کرد با یک حمله برق‌آسا می‌تواند تهران را یک هفته‌ای اشغال کند امام شهدا جوانان و ملت غیرتمند و با شرافت ایران به پیروی از منویات و دستورات الهی با رهبری امام خمینی(ره) در مقابل دشمن تا دندان مسلح با دست خالی ایستادند.

ستاری عنوان کرد: رزمندگان دلیر چنان دفاع جانانه‌ای از خود بروز دادند که پس از چندین سال شاهد این هستیم که بزرگ و بزرگترین این دشمنان جرأت دست اندازی به حریم دریایی، هوایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران را ندارند تمام این عزت را مدیون و مرهون فداکاری شهدا، مصدومان، مجروحان و تمام کسانی هستیم که سال‌ها در زندان‌های عراق مقاومت کردند. زمانی ما می‌توانیم مدعی باشیم که رهرو راه شهداییم که رفتار، کردار و اعمالی که آنها پیش گرفته بودند دنبال کنیم.

برادر شهید والامقام ستاری خاطرنشان کرد: بنده خودرا کوچکتر از آن می‌دانم که بخواهم درباره درباره شهدا به‌ویژه شهیدان بابایی، یاسینی اردستانی و شهید ستاری صحبتی داشته باشم. اما باید بگویم این‌ها افرادی بودند که مسائل دنیوی را در مرحله دوم و سوم زندگی خویش قرار داده بودند. توانایی این را ندارم که درباره شهدایی صحبت کنم که خود را فدای ملت، میهن و اسلام کرده‌اند.

وی افزود: در ارتباط با شهید ستاری هم ذکر این نکته ضروری است که وی انسانی خدایی بود.

ستاری تصریح کرد: از سن هشت سالگی دنبال تحقیق، تفحص و تجسس بود به طوری‌که نیروی هوایی ساخت که در آن زمان مقابل نود درصد کشورهای ابر قدرتی که دوست نداشتند جمهوری اسلامی پا بگیرد ایستادگی کرد. ابتکاراتی که شهدا داشتند موجب پیروزی ما شد. در والفجر هشت، بیش از هشتاد فروند هواپیماهای دشمن سرنگون شد و این طرحی بود که شهید ستاری ارائه کرده بود.

برادر شهید ستاری عنوان کرد: این سریال و مستندات باید به‌نحوی ساخته شوند تا نسل جوان را که در زمان جنگ حضور نداشته‌اند رهرو شهدا قرار دهند. جوانان باید رهرو افرادی باشند که از صمیم قلب دلشان برای این مملکت می‌سوزد.

ستاری در پایان تصریح کرد: از تمام اقشاری که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، آنها هردو دنیای خود را بیمه کرده‌اند و به‌طور کلی دست بوس تمام افرادی هستم که راه شهدا را روشنگری می‌کنند. 

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول