اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

بیمارستان شهید گنجی برازجان آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان آماده افتتاح است.

بیمارستان شهید گنجی برازجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، شاهپور رستمی در آئین افتتاح ساختمان جدید شهرداری وحدتیه اظهار داشت: ما در استانی خدمت می‌کنیم که مردمی بسیار خوب و قانع دارد و خادم این مردم بودن افتحار بزرگی است که نصیب ما شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بحث شهری با مدیریت و برنامه‌ریزی تلاش کرده‌ایم به موقعیتی مطلوب و کارآمد دست یابیم.

رستمی بیان داشت: در اجرای پروژه‌های شهری باید به ویژگی‌ها و شاخصه‌های فرهنگی جامعه توجه داشته باشیم و پروژه‌ها را به نحوی اجرا و طراحی کنیم که بیانگر سطح فرهنگی مردم جامعه باشد.

وی پیشرفت وحدتیه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های شهری پیشرفت خوبی را در وحدتیه شاهد بوده‌ایم و این امر در سایه تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه مسئولان شهرستان و وحدتیه حاصل شده است.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های اخیر بوشهر در عرصه‌های عمرانی و تمامی عرصه‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم و تمامی این پیشرفت‌ها در شرایطی حاصل شده که با کمبود اعتبارات مواجه بوده‌ایم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: مدیریت اعتبارات یکی از مسائل مهمی است که باید در تمامی شرایط به آن توجه داشته باشیم، چرا که با مدیریت اعتبارات می‌توان به بالاترین سطح از توسعه در هر شرایطی دست یافت.

رستمی به نتیجه مدیریت اعتبارات در بوشهر اشاره کرد و افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر یکی از دستاوردهای مهم مدیریت اعتبارات در استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی برازجان آماده افتتاح است و با اعتبار 155 میلیارد تومان احداث و 30 میلیارد تومان نیز صرف تجهیزات آن شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: مدیریت ارشد استان بوشهر تمام توان خود را برای خدمت‌گزاری صادقانه و خالصانه به مردم به‌کار گرفته و در این زمینه شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه هستیم.

رستمی بیان داشت: امیدواریم که با تلاش مسئولان استان هر روز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در سراسر استان باشیم.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول