اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حز‌ب‌الله کرمانشاه:

آیت‌الله نجومی قبر خودش را به شهید جعفری اهداء کرد

خبرگزاری فارس: مسئول حزب‌الله کرمانشاه گفت: مرحوم آیت‌الله نجومی پس از شهادت سردار شهید سعید جعفری؛ قبر خودش را به این شهید والا مقام اهداء کرد.

آیت‌الله نجومی قبر خودش را به شهید جعفری اهداء کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌زمان با فرا رسیدن روزهای آخر اسفندماه که یادآور حماسه عملیات سنندج در سال 1357 است، مراسم بزرگداشت شهدای این عملیات (شهیدان والامقام محمد و حشمت‌الله رحمان‌پور، حسین و امیر اشک‌تلخ و امیرمنصور شاه‌رضایی) در حیدریه امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

 صادق اشک‌تلخ در این مراسم برجسته‌ترین ویژگی این شهدا را حسینی بودن آن‌ها و گذشتن از همه چیز در راه اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت: این عزیزان در آن مفاسد سهمگین دوران پهلوی به حقیقت، دل به محبت و هیئت ابی‌عبدالله (ع) سپردند و زندگیشان را وقف پیشبرد اهداف دین کردند و سرانجام حسین‌وار به شهادت رسیدند.

اشک‌تلخ ادامه داد: شهید محمد رحمان‌پور سال‌ها پیش از انقلاب در شهر سنندج دسته عزاداری راه می‌انداخت و زندگیش را وقف تبلیغ شعائر دین کرده بود.

وی گفت: شهید حسین اشک‌تلخ، برادر بزرگ‌تر ابتدا شاهد شهادت برادرش بود و اول داغ او را دید و بعد از ساعاتی خودش به شهادت رسید و خدای متعال به این 2 برادر نیز در جوانی عنایت خاصی فرمود که در آن وضع آلوده دوران طاغوت، ساعت‌ها کنار هم می‌نشستند و یکی متن عربی قرآن را می‌خواند و دیگری ترجمه می کرد.

مسئول حزب‌الله کرمانشاه افزود: مرحوم آیت‌الله نجومی چند روز پس از دفن این شهدا به خود بنده گفت که به‌دلیل نورانیتی که در پیکر شهید حسین مشاهده کردم قبر کنار این شهید را برای خودم خریدم البته پس از شهادت سردار شهید آقا سعید جعفری؛ این قبر خودش را به شهید جعفری اهداء کرد و فرمود این قبر هدیه من به سعید است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول