اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی زمینی سپاه اعلام کرد

بیشترین احساس امنیت در سیستان و بلوچستان / شهید «شوشتری» نمونه پایداری امنیت است

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز بیشترین احساس امنیت را در سیستان و بلوچستان شاهد هستیم، گفت: شهید «شوشتری» نمونه پایداری امنیت است.

بیشترین احساس امنیت در سیستان و بلوچستان / شهید «شوشتری» نمونه پایداری امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله عراقی‌ عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان اظهار داشت: پول سرمایه اجتماعی نیست؛ بلکه انسان‌ها با نوع رفتار و تصمیماتی که می‏گیرند، خودشان اعتبار ایجاد می‌کنند.

عراقی افزود: انسان‌هایی که در مقاطع حساس در سرنوشت نظام تاثیرگذار هستند، جزو مولفه‌های امنیت ملی به شمار می‌آیند و باید آنها را گرامی داشت و حفظ کرد.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقوله امنیت از مباحث بسیار مهم است که در دین ما هم به شدت به آن پرداخته شده و در همین زمینه، امام معصوم (ع) می‌فرمایند «دو نعمت مغفول داریم؛ یکی نعمت امنیت و دیگری سلامت».

عراقی‌ خاطرنشان کرد: امنیت تا زمانی که از دست انسان نرفته، مغفول است و خیلی‌ها متوجه آن نمی‌شوند.

وی افزود: امروز اگر احساس امنیت می‏کنیم، بسیار ارزشمند است؛ چرا که در تعابیر جامعه‏شناسی جایگاه «احساس امنیت» از «امنیت» بالاتر است،‌ در حالی که مواقعی امنیت موجود است ولی انسان دائماً احساس خطر می‏کند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق آخرین نظرسنجی، سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی است که مردم آن بیشترین احساس امنیت را نسبت به دیگر استان‌ها دارند.

عراقی ‌ادامه داد: امنیتی که پشتوانه آن مردم نباشد و فقط به واسطه نیروهای مسلح پیاده شود، به این امنیت، «امنیت پایدار» گفته نمی‌شود.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید «شوشتری» را نمونه پایداری امنیت در سیستان و بلوچستان معرفی کرد.

به گزارش فارس؛ فرمانده جدید تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در مراسمی با حضور جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

در این مراسم که عصر امروز با حضور عبدالله عراقی، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌ در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ 12 قائم (عج) سمنان برگزار شد، «علی‌اصغر همتیان» به عنوان فرمانده جدید تیپ 12 قائم (عج) توسط جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه استان معارفه شد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله «اسماعیل قاسم‏پور» فرمانده قبلی تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول