اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خاطرات شهدا از زبان والدین شهیدان نشر داده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: نباید در گردآوری زوایای پنهان شخصیت‌ شهدا از زبان والدین آنها غفلت کنیم چراکه این ناگفته‌های گرانبها مرجعی بصیرت‌افزا و راهبردی برای نسل‌ انقلاب است.

خاطرات شهدا از زبان والدین شهیدان نشر داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسینعلی شرکائی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید در این اداره، با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایرانی اسلامی در جهان مرهون خون شهداست، افزود: شهرستان تویسرکان ضمن اینکه شهری شهید‌پرور و دارالمؤمنین است دارالمجاهدین نیز هست.

وی تعداد شهدای تویسرکان را 750 شهید اعلام کرد و افزود: تعداد شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان از ولایتمداری و اعتقادات قوی و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم فهیم و دین‌مدار تویسرکان دارد.

فرماندار شهرستان تویسرکان خواستار تداوم برنامه‌ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شد و تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر به شناخت و آشنایی با سیره انتخابی شهدا و  آرمان‌های آنها نیاز دارد.

وی تأکید کرد: در مراسم‌های یاد و خاطره شهدا به جای سخنران از سخنان و خاطرات شهدا توسط پدر و مادر شهیدان بهره برده شود.

شرکائی متذکر شد: نباید در گردآوری زوایای پنهان شخصیت‌ فردی و اجتماعی شهدا از زبان والدین، دوستان و همرزمان و ایثارگران‌ غفلت کنیم چراکه این ناگفته‌های گرانبها مرجعی غنی برای بصیرت‌افزایی و هادی راهبردی در زندگی هدفمند برای نسل‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ناگفته‌های جنگ از شنیده‌های آن بیشتر است، اظهار داشت: تمامی عوامل مربوطه تلاش کنند این سخنان به نقل از راویان ثبت و نشر و با کاربرسازی در دسترس عموم مردم قرار داده شود.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: با بازخوانی هشت سال دفاع مقدس می‌بینیم که با وجود حداقل امکانات و تجهیزات، ملت ایران اسلامی با ایمان و وحدت کلمه همه‌جانبه خود و با رهبری مدبرانه امام(ره) توانست دشمن را به ذلت بکشاند.

وی خطاب به مسئولان اذعان کرد: با به ‌کار گرفتن همه امکانات موجود در راستای اشاعه و نهادینه کردن روش‌های تربیتی پدران و مادران شهدا و ایثارگران به والدین آینده، ایران اسلامی را بیمه کنید.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول