اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های قزوین خبر داد

برگزاری مانور اعزام و بدرقه در زندان‌های قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین از برگزاری مانور بزرگ اعزام و بدرقه در زندان مرکزی قزوین خبر داد.

برگزاری مانور اعزام و بدرقه در زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مهدی همایون مجد اظهار داشت: این مانور به منظور ایجاد روش یکنواخت و صحیح و اتخاذ تصمیم درست در حفاظت و کنترل زندانیان در زمان اعزام و بدرقه و یا انتقال به زندان دیگر برگزار شده است.

وی افزایش سطح آگاهی پرسنل و توان رزمی آنان در برابر حوادث غیرمترقبه، ارتقای تعامل نیروهای درون سازمانی با برون سازمانی، شناخت نقاط قوت و ضعف نیروها، اجرایی کردن دستورالعمل ابلاغی سازمان را از دیگر اهداف برگزاری این مانور برشمرد.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین متذکر شد: مانور اعزام و بدرقه با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مشارکت سایر مراجع مربوطه از جمله معاونت پیشگیری، پلیس آگاهی، بازرسی، حفاظت و اطلاعات، یگان امداد، یگان ویژه، بهداری ناجا و پلیس راهور برگزار شده تا افراد یگان حفاظت چگونگی ارتباط و همکاری با این نهادها را در شرایط ویژه آموزش دیده و به آن عمل کنند.

همایون‌ مجد بیان کرد: اعزام، بدرقه و انتقال زندانیان از جمله وظایف مهم و حساس یگان حفاظت در زندان‌هاست و در صورت وقوع کوچک‌ترین اهمال و بی‌توجهی، مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود خواهد آورد.

وی اضافه کرد: کسب دانش و تجربه کافی اساس کار در این زمینه است و پرسنل این یگان به صورت ادواری از آموزش‌ها و آمادگی رزمی لازم برخوردار می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: آشنایی مأموران یگان حفاظت با تسلیحات و تجهیزات موجود و چگونگی استفاده از آنان در شرایط ویژه این امکان را فراهم می‌کند تا افراد در انجام مأموریت‌ها موفق‌تر عمل کرده و در شرایط بحرانی نیز عملکردی مثبت داشته باشند.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین متذکر شد: بالا بردن توان جسمی رزمی، هوشیاری و ارتقای سطح آگاهی پرسنل تنها در راستای اهداف سازمانی نیست بلکه حفظ امنیت و جان مأموران نیز در گرو اجرای صحیح این برنامه‌هاست.

وی افزود: باید بدانیم در میان مجرمان افرادی سودجو وجود دارند که برای رسیدن به مقاصد خود از انجام هیچ عملی حتی به خطر انداختن جان دیگران دریغ نخواهند کرد.

همایون مجد از ادامه برگزاری این مانور در سال آینده خبر داد و گفت: این مانور در تمامی زندان‌های استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول