اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه پژوهش فرمانداری ورامین:

اولویت‌های پژوهشی ورامین تعیین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: اولویت‌های پژوهشی شهرستان ورامین در کارگروه پژوهش فرمانداری تعیین می‌شود.

اولویت‌های پژوهشی ورامین تعیین می‌شود

محمدعلی یاسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه اولویت‌های پژوهشی شهرستان ورامین در کارگروه پژوهش فرمانداری تعیین می‌شود، اظهار داشت: با پایان یافتن مراسم تجلیل از پژوهشگران شهرستان در هفته پژوهش، مقرر شد کارگروه پژوهش در فرمانداری ورامین تشکیل شده و در طول سال به‌طور مستمر وضعیت پژوهشی و تحقیقاتی شهرستان را پیگیری کند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: این کارگروه موظف است با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مراکز علمی و آموزشی و دانشگاه‌های منطقه اولویت‌های پژوهشی شهرستان را تعیین و به مرحله اجرا درآورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا و با پیگیری‌های انجام شده کلیه ادارات و نهادهای دولتی و دانشگاه‌های شهرستان موظف به معرفی یک نفر رابط پژوهشی به منظور ارتباط مستمر با کارگروه پژوهش فرمانداری شدند.

یاسینی اضافه کرد: در حال حاضر ارائه و تعیین اولیت‌های پژوهشی در دستور کار کمیته پژوهش قرار گرفته است که در این راستا تاکنون دو جلسه با حضور رابطان پژوهش دستگاه‌های دولتی و ادارات و مراکز علمی برگزار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: در این کارگروه ضمن تبیین سیاست‌های کلی شهرستان در پیشبرد اهداف پژوهش، اولویت‌های پژوهشی شهرستان در چهار محور کشاورزی، صنعت، امور اجتماعی و شهرسازی تعیین می‌شود.

وی عنوان کرد: از وظایف این کارگروه ارائه پژوهش‌های انجام شده به تیم‌های تحقیقاتی و پژوهشی جهت اجرا و بهره‌برداری‌های لازم می‌باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: از برنامه‌های آینده این کارگروه راه‌اندازی پرتالی است که پژوهش‌های انجام شده و همچنین اولویت‌های پژوهشی شهرستان در آن جمع‌آوری و درج شود.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین در پایان تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این پرتال در گام اول بهره‌مندی محققان از پژوهش‌های انجام شده و در گام بعدی جلوگیری از اقدامات موازی است. 

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول