اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد

‌گسترش پژوهش‏های دانش‏آموزی در بخش انرژی‏های نو

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت انرژی در زندگی انسان گفت: گسترش پژوهش‏های دانش‏آموزی در بخش انرژی‏های نو باید صورت گیرد.

‌گسترش پژوهش‏های دانش‏آموزی در بخش انرژی‏های نو

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امیر نظری عصر امروز در همایش دانش‏آموزی بحران در مصرف انرژی‌ اظهار کرد: دانش‏آموزان باید در زمینه انرژی فعالیت‏های پژوهشی بیشتری انجام دهند.

وی به اهمیت توجه به انرژی در زندگی اشاره کرد و افزود: انرژی از نعمت‏های بزرگ خدا است که باید نسبت به آن توجه بیشتری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به برگزاری همایش بحران مصرف انرژی اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این همایش در مقطع ابتدایی و راهنمایی قابل توجه است.

وی اجرای نظام جدید تحصیلی در مقطع ابتدایی را یادآور شد و ادامه داد: دوره ششم ابتدایی در سال‌جاری در مقطع ابتدایی اجرایی شد.

نظری برگزاری همایش انرژی برای مقطع ششم ابتدایی را حائز اهمیت خواند و گفت: برگزاری اولین همایش بحران مصرف انرژی برای اولین مقطع ششم ابتدایی جای تقدیر دارد.

* مقام معظم رهبری بارها بر اصول مصرف انرژی در کشور تاکید کرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اصول مصرف انرژی در کشور تاکید کرده است.

وی بهره‏وری در مصرف انرژی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: انرژی نعمتی با ارزش و گرانبها است و باید نسبت به استفاده مناسب از آن اهتمام داشت.

نظری به سال اصلاح الگوی مصرف در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با نام‏‏گذاری این سال موضوع مهمی را متذکر شد که باید به آن توجه ویژه داشت.

* دانستن، توانستن، زیستن و با هم زیستن چهار مرحله مهم در آموزش

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مراحل مختلف آموزش برای دانش‏آموزان، خاطرنشان کرد: دانستن، توانستن، زیستن و با هم زیستن چهار مرحله مهم در موضوع آموزش است.

وی با هم زیستن را مرحله مهم و اعتلای آموزش دانست و یادآور شد: باید تلاش کرد در موضوع آموزش به جایگاه با هم زیستن رسید.

نظری برگزاری همایش انرژی و ارائه مقالات توسط دانش‏آموزان را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: ارائه مقالات و آثار پژوهشی توسط دانش‏آموزان نوید رسیدن به مرحله عالی آموزشی است.

* نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح انرژی در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح انرژی در کشور را یادآور شد و افزود: باید در این مسیر تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به سبک زندگی در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با تاکید بر آسیب‌شناسی سبک زندگی در کشور موضوع مهمی را مطرح کردند.

نظری لزوم توجه به آسیب‌شناسی سبک زندگی در کشور اسلامی را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: مصرف‌گرایی و فرهنگ مصرف در سبک زندگی مردم کشور باید بررسی شود.

انتهای پیام/73002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول