اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ریاست دانشگاه آزاد گچساران صورت گرفت

برگشت 7 میلیارد ریال بودجه پژوهشی به حساب دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: هفت میلیارد ریال بودجه هزینه نشده پژوهشی سال‌های گذشته این واحد دانشگاهی، با تلاش ریاست دانشگاه آزاد گچساران به حساب این واحد برگردانده شد.

برگشت 7 میلیارد ریال بودجه پژوهشی به حساب دانشگاه آزاد گچساران

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مجید پاکدل امروز در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: بودجه پژوهشی هزینه نشده سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که برگشت داده شده بود، با تلاش‌های رئیس این واحد دانشگاهی برگردانده شد.

وی این اقدام را افتخاری دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران دانست و افزود: تلاش‌های بی وقفه رئیس این واحد دانشگاهی و رایزنی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه سبب شد تا حدود هفت میلیارد ریال از بودجه پژوهشی که در حال برگشت به حساب سازمان مرکزی بود به  واحد گچساران برگردانده شود.

پاکدل این اقدام را گامی مهم و مؤثر در راستای دستیابی به اهداف پیش رو در این واحد دانشگاهی عنوان کرد و ابراز داشت: دانشگاه آزاد گچساران دارای پتانسیل‌های مطلوبی در بخش‌های مختلف بوده ه این میزان اعتبار تسریع در رسیدن به اهداف علمی و پژوهشی این واحد را ممکن می‌سازد.

دو همایش ملی با مشارکت 1500 مقاله علمی در شش ماهه دوم امسال برگزار شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این زمینه بیان داشت: برگشت مبلغ  هفت میلیارد ریال که در سال‌های قبل هزینه نشده بود و بایستی به حساب سازمان در تهران واریز می‌شد، گامی مهم در خدمتگزاری به این منطقه محروم است.

آرمین محمودی اظهار داشت: ارتقای کیفیت آموزش، تجهیز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و تأمین امکانات رفاهی بیشتر برای دانشجویان، ارتقای برنامه‌های فرهنگی، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و اعضای هیئت علمی از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.

وی با بیان این‌که گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و خدمات‌رسانی در این واحد دانشگاهی برداشته شده است، اذعان داشت: توجه خاص ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاهی به ویژه واحدهای مناطق محروم تحولات شگرفی را پدید آورده است.

محمودی با اشاره به این‌که این توجهات ویژه افق روشنی را برای دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم نموده است، بر لزوم تلاش هر چه بیشتر برای بهره‌گیری مطلوب از این فرصت‌ها تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران و پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در شش ماهه دوم امسال دو همایش ملی با مشارکت بیش از یک‌هزار و 500 مقاله علمی برگزار شده که طبق آمار، بیشترین مشارکت شرکت کنندگان در این همایش‌ها را نشان می‌دهد.

محمودی افزود: کسب رتبه برتر اقامه نماز در بین 400 واحد دانشگاهی سراسر کشور، رتبه اول امور مالی در منطقه شانزده، کسب رتبه پژوهشگری برتر در منطقه از دیگر افتخارات واحد گچساران در شش ماهه اخیر است.

وی کسب این افتخارات را نتیجه تلاش و همدلی مجموعه هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران دانست و اظهار امیدواری کرد: با استعانت خداوند بزرگ و با توجه به منشور ترسیمی دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه آزاد کشور بتوانیم شاهد کسب افتخارات بیشتری برای این واحد دانشگاهی باشیم.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دارای افزون بر 8 هزار دانشجو با درجه بسیار بزرگ، 400 عضو هیئت علمی تمام وقت و حق‌التدریس، 180 نفر پرسنل، دارای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلف علمی و کتابخانه‌های پیشرفته است و تاکنون توانسته مقام‌های متعددی را در سطح کشور کسب کند.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول