اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی خبر داد

ارائه 243 مقاله برگزیده در نخستین کنگره پژوهش‌های نوین در مهندسی

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی از ارائه 243 مقاله برگزیده در نخستین همایش پژوهش‌های نوین در مهندسی در دانشگاه آزاد واحد خمینی‌‌شهر خبر داد.

ارائه 243 مقاله برگزیده در نخستین کنگره پژوهش‌های نوین در مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرشید آقا داوودی پیش از ظهر امروز در همایش کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی با اشاره به اینکه امسال این کنگره در قالب رشته‌های مهندسی عمران،مکانیک و برق برگزار شده است، اظهار کرد: آثار علمی 70 دانشگاه کشور و نیز چندین دانشگاه معتبر خارج از کشور به این کنگره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه لفظ مهندسی فقط در مفهوم امروزی کاربرد نداشته و از قدیم برای ما آشنا است، افزود: با نگاه اجمالی به فرهنگ دیرینه خود در می‌یابیم که مفهوم مهندسی در آثار خواجه نصیر‌الدین طوسی در الگوی علم و عمل مشهود است.

دبیر کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی تصریح کرد: سازماندهی این کنگره بین‌المللی سال گذشته آغاز و از ابتدای شهریور اقدام به پذیرش مقاله در سه بخش برق، مکانیک و عمران کرد.

وی به مشارکت 100 عضو هئیت علمی دانشگاهی در این کنگره اشاره کرد و ادامه داد: کل مقالات ارائه شده به این کنگره 420 عدد بوده که از طریق داوری غیر متمرکز 243 مقاله برگزیده شده است.

آقا داوودی گفت: برای هر سه بخش این کنگره به صورت یکسان 80 اثر در نظر گرفته شده است که 140 مورد به شکل سخنرانی، 51 مورد پوستر و بقیه به صورت درج ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز دوم این کنگره کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود، افزود: مراحل ارزیابی در حال جریان است و در نهایت مقالات برگزیده معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول