اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

آغاز به کار نخستین کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش نخستین کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهران مجلسی صبح امروز در نخستین کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین و مهندسی اظهار کرد: در این سه سال در منطقه 4 دانشگاه‌های آزاد واحدهای زیادی را مورد ارزیابی قرار داده که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه آزاد خمینی‌شهر این قابلیت را دارد که میزبان کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی باشد.

وی افزود: نخستین همایش ملی این رشته در سال 88 برگزار شد که به دلیل اینکه خروجی خوبی برای پژوهشگران داشت امسال این کنگره به صورت بین‌المللی و به همت معاونت پژوهشی این دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تصریح کرد: مهمانان ویژه و اساتید بزرگی از داخل از دانشگاه‌های معتبر کشور و نیز خارج کشور در این همایش حضور دارند که می‌توان به استاد اکبر ابوترابی استاد دانشگاه کینگستان انگلستان، دکتر محمد‌جعفر صدیق استاد دانشگاه صنعتی اصفهان، استاد حمیدرضا رونق استاد دانشگاه کویزلند استرالیا، دکتر علی خواجه‌صدیق استاد دانشگاه خواجه‌نصیر‌الدین طوسی اشاره کرد.

وی ادامه داد: نشست‌های تخصصی در دانشکده مهندسی مکانیک و عمران و برنامه‌های ارائه پوستر در دانشکده فنی و مهندسی برق و کامپیوتر برگزار می‌شود.

گفتنی است این همایش به صورت دو روزه برگزار و در نهایت از آثار برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول