اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

برپایی غرفه‌های صنایع دستی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از برپایی غرفه‌های نوروزی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

برپایی غرفه‌های صنایع دستی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده در جلسه تسهیلات سفر در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به فعالیت دستگاه‌های دولتی و مراکز اقامتی تفریحی در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز کشیک دستگاه‌های دولتی مربوطه برای کنترل شرایط و بررسی بهتر مشکلات احتمالی و رضایتمندی مسافران امری مهم است.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های نظارتی و بازرسی در ایام نوروز، تصریح کرد: در ایام نوروز بازار دچار تورم‌های اقتصادی و گرانی می‌شود و ارگان‌های متولی باید بیش از گذشته نسبت به بازرسی و کنترل قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

فرماندار صومعه‌سرا به ترافیک‌های سنگین روز برپایی بازار محلی در بخش تولمات و ورودی این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: ترافیک روزهای بازار محلی (پنج شنبه بازار) بخش تولمات صومعه‌سرا در ایام نوروز کنترل و روان میشود.

وی، نصب پرده‌های راهنمای مسافر به اماکن گردشگرپذیر صومعه‌سرا را تاثیرگذار برشمرد و ادامه داد: تالاب مهم‌ترین منطقه گردشگری صومعه‌سرا برای بازدید مسافران نوروزی است.

این مسئول از جذب بازرسان افتخاری برای کنترل بازار شب عید و تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: کنترل در تفاوت قیمت‌ها، تعداد واحدهای صنفی و میزان مسافران نوروزی با این میزان از بازرسان صنفی کنونی مقدور نبوده و نیازمند بازرسان افتخاری در صومعه‌سرا هستیم.

وی با بیان اینکه محور پیر بازار به ضیابر صومعه‌سرا از پر ترددترین محورهای این شهرستان محسوب می‌شود، افزود: دهیاران روستاهای حاشیه محور پیر بازار به ضیابر صومعه‌سرا در ایام نوروز فعال‌تر عمل کنند.

حسینعلی‌زاده، ایام نوروز را مناسب‌ترین زمان برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری صومعه‌سرا دانست و تصریح کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت درآمدزا در رشد و توسعه همه جانبه صومعه‌سرا مؤثر است.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی ایام نوروز جدا از کنترل جاده‌ای و امنیتی مسافران، یادآور شد: در ایام نوروز غرفه‌های صنایع دستی برای آشنایی و خرید مسافران نوروزی در صومعه‌سرا گشایش می‌یابد.

فرماندار صومعه‌سرا، پخش بروشورهای راهنمای گردشگران نوروزی، استقرار نیروهای امدادی در ورودی‌های شهر و ایجاد ترافیک روان در محورهای جاده‌ای صومعه‌سرا را از دیگر برنامه‌های نوروزی در این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول