اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف برنج احتکار شده از منزل یک شهروند زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف برنج احتکار شده از منزل یک شهروند زنجانی خبر داد.

کشف برنج احتکار شده از منزل یک شهروند زنجانی

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مقدار 10 تن برنج احتکار شده از طبقه دوم یک منزل مسکونی در شهر زنجان کشف و ضبط نموده و پرونده تعزیراتی تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: برنج‌های کشف شده با صدور دستور رئیس شعبه سیار این اداره کل در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت عرضه در بازار قرار گرفت.

*محکومیت 4 میلیاردی یک شرکت بازرگانی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به محکومیت 4 میلیاردی یک شرکت بازرگانی اشاره کرد و گفت: این میزان محکومیت و تشکیل پرونده به علت عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری این شرکت بازرگانی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه کشف و تشکیل این پرونده تخلفاتی اظهار کرد: یکی از شعب بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک شرکت بازرگانی واردات و صادرات لوازم خانگی را به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری در قبال دریافت ارز دولتی به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 620 میلیون و و 967 هزار و 386 ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

*محکومیت 400 میلیونی قاچاقچی ابزارآلات خارجی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به محکومیت 405 میلیون ریالی یک قاچاقچی انواع ابزار‌آلات خارجی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به موجب حکم قطعی قاچاقچی انواع ابزارآلات خارجی را به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت محکوم کرده است.

*محکومیت 50 میلیونی لباس‌فروش متخلف در زنجان

عزیزپور در ادامه سخنان خود با اشاره به محکومیت 50 میلیونی لباس‌فروش متخلف در زنجان، گفت: در راستای طرح تشدید بازرسی‌ها به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز، شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک واحد لباس‌فروشی را با تخلفات عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و نداشتن پروانه کسب شناسایی و با تشکیل پرونده تعزیراتی به مبلغ جریمه مذکور محکوم کرد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول