اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قیمت هر کیلو 1600 تومان

توزیع میوه یارانه‌ای نوروزی در کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از آغاز توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب هر کیلو 1600 تومان خبر داد و گفت: هیچ‌گونه کمبود و یا مشکلی در تامین و توزیع میوه نوروزی مردم وجود ندارد.

توزیع میوه یارانه‌ای نوروزی در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی زریسفی در حاشیه برگزاری جلسه کنترل قیمت و تنظیم بازار استان کرمان که به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم در ایام پایانی سال و تعیین قیمت میوه شب عید تشکیل شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا 2 هزار و 500 تن پرتقال و یک هزار و 600 تن سیب ذخیره‌سازی شده و از امروز شنبه 26 اسفند ماه جاری در نقاط مختلف استان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت هر دو نوع میوه سیب و پرتقال یکسان مصوب شده است، خاطر نشان کرد: قیمت سیب و پرتقال به صورت سبدی و یا کارتنی برای مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم یک هزار و 550 تومان و به صورت کیلویی یک هزار و 600 تومان تصویب شده است.

زریسفی کیفیت میوه‌های شب عید را خوب توصیف کرد و افزود: پرتقال در دو نوع والنسیا و تامسون تهیه شده که از شهرستان‌های جنوبی استان و مقادیری هم از شمال کشور تامین شده است.

وی با بیان اینکه عرضه میوه با هدف کنترل و تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به این کالا به قیمت مناسب صورت می‌گیرد، افزود: توزیع میوه تا 15 فروردین سال 92 ادامه دارد و چادرهای در نظر گرفته شده برای عرضه میوه یارانه‌ای در شهر کرمان در 26 نقطه از شهر مستقر شده‌اند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمان با اعلام اینکه هیچ‌گونه کمبود و یا مشکلی در تامین و توزیع میوه شب عید مردم وجود ندارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی و کیفیت میوه در هر ساعت از شبانه‌روز مراتب را به شماره تلفن 124 معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمان گزارش دهند.

وی تصریح کرد: در محل استقرار چادرها نیز بازرس ثابت وجود دارد و بازرسان سازمان نیز به صورت سیار در حال گشت‌زنی هستند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول