اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌زنجان خبر داد

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در زنجان خبر داد و گفت: ‌پسته ارزان نیز در نمایشگاه‏های بهاره استان ‌توزیع می‏شود.

توزیع میوه شب عید از 25 اسفند در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عزت‏الله جعفری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: تمهیدات لازم در زمینه میوه شب عید صورت گرفته و ذخیره‌سازی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 تن پرتقال برای شب عید در استان زنجان ذخیره شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 750 تن از این پرتقال‎ها وارد استان شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 300 تن سیب به منظور توزیع برای شب عید در سردخانه‏های استان زنجان موجود است، تصریح کرد: در مجموع 500 تن سیب در استان توزیع می‏شود.

*توزیع میوه شب عید از 25 اسفند

وی با اشاره به اینکه میوه شب عید براساس روال گذشته از 25 اسفند ماه سال‌جاری توزیع می‏شود، اضافه کرد: در حال حاضر قیمت این میوه‏ها ابلاغ نشده است.

*40 کانکس مسئول عرضه میوه شب عید در زنجان

جعفری از عرضه میوه‏های شب عید در بیش از 40 کانکس در شهر زنجان خبر داد و یادآور شد: میوه شب عید در سایر شهرستان‏ها نیز به فراخور نیاز توزیع می‏شود.

وی با اشاره به اینکه سیب‏های ذخیره شده برای شب عید از خود استان زنجان تهیه شده است، ادامه داد: پرتقال‎ها نیز داخلی بوده و از استان‏های شمالی تامین شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای نحوه ذخیره‌سازی و نحوه توزیع میوه‏های شب عید اندیشیده شده است، افزود: هیچگونه مشکلی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد.

*45 بازرس برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است

وی با اشاره به اینکه 45 نفر از نیروهای بسیجی به عنوان بازرسان در غرفه‏های توزیع میوه شب عید حضور خواهند داشت، خاطرنشان شد: برای هر غرفه یک بازرس مستقلی پیش‏بینی شده است.

جعفری اذعان داشت: کیفیت میوه‏های ذخیره شده برای ایام عید در استان زنجان بسیار مطلوب است.

*واردات لاشه گوسفند از اردبیل به زنجان

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هماهنگی‏های لازم به منظور واردات گوشت گرم از استان اردبیل صورت گرفته است، اضافه کرد: 100 لاشه گوسفند وارد استان می‏شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه به محض پایان مراحل اداری اقدام به واردات گوشت گرم از استان اردبیل می‏کنیم، ادامه داد: امیدواریم قبل از عید این لاشه‏ها وارد استان شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کشتار دامی صورت گرفته و عرضه مرغ زنده، مرغ با قیمت پایین‏تری عرضه می‏شود، تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری با هیچ‌گونه افزایش قیمتی در زمینه گوشت مرغ مواجه نمی‏شویم.

*ذخیره سازی یک‌هزار تن مرغ منجمد در استان زنجان

جعفری با تاکید بر اینکه قیمت‎های مصوب در زمینه گوشت مرغ منجمد نیز رعایت می‏شود، یادآور شد: در حال حاضر یک‌هزار تن مرغ در داخل استان ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه توانایی توزیع تا 3 هزار تن مرغ منجمد نیز در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه مرغ گرم و منجمد در استان زنجان وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه پسته در حال واردات به استان زنجان است، ادامه داد: این محصول در نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا عرضه می‏شود.

وی افزود: سهمیه استان زنجان در زمینه محصول پسته 158 تن برآورد شده است.

انتهای پیام/73006/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول