اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد

توزیع 2 هزار تن میوه در قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: در راستای تنظیم بازار نوروزی در ایام نوروز 2 هزار تن میوه در قم توزیع خواهد شد.

توزیع 2 هزار تن میوه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای تامین میوه شهروندان در ایام پایانی سال گفت: امسال حدود 2 هزار تن سیب و پرتقال در 45 محل توزیع خواهد شد که تمام مراحل توزیع به بخش خصوصی واگذار شده است تا میوه مورد نیاز در کمترین زمان و با بهترین شرایط به دست شهروندان برسد.

وی گفت: 300 نفر در امر توزیع میوه نوروز امسال به طور مستقیم فعالیت می‌کنند و بازرسان سازمان نیز در دو گروه به طور شبانه روزی بر فعالیت غرفه‌ها نظارت دارند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه نرخ میوه‌های عرضه شده مصوب است و سازمان نقشی در نرخ گذاری ندارد گفت: پس از تعیین قیمت از سوی مسئولان و اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت دقیق بر فعالیت غرفه‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر غرفه‌های ویژه تنظیم بازار نوروزی، بازارهای یکپارچه میوه و تره بار (ریحان) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مایحتاج (همشهری) در نقاط مختلف شهر در ایام نوروز امسال با توان کامل آماده عرضه انواع میوه و مایحتاج ضروری شهروندان هستند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول