اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

ریگان توانایی تامین میوه شب عید را دارد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان با اشاره به وجود باغ‌های مرکبات در این شهرستان گفت: مرکبات شهرستان پاسخگوی نیاز شب عید مردم ریگان است.

ریگان توانایی تامین میوه شب عید را دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان مجید اعتمادی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان‌ بر نظارت قیمت‌ها ‌تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای مردم‌ اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره مجمع امور صنفی‌ بر قیمت‌ها نظارت جدی و ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه‌ گنبکی‌ ریگان دارای مرکبات منحصر به فرد است ‌این بخش می‌تواند مرکبات و پرتقال شب عید این شهرستان را تامین کند.

اعتمادی از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خواست در صورت امکان از این پرتقال در بازار میوه شب عید استفاده شود.

پرویز جلالی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان در‌باره تامین کالاهای اساسی شهرستان گفت: در بحث جذب کالاهای اساسی در ریگان تاکنون 40 تن مرغ، 100 تن برنج تایلندی و 140 تن برنج هندی تهیه شده است‌.

وی افزود: برای تامین میوه شب عید در شهرستان 40 تن سیب درختی و 50 تن پرتقال برای شهرستان در نظر گرفته شده‌ که به زودی در سطح شهرستان توزیع می‌شود‌.

جلالی ابراز داشت: در بحث نظارت بر قیمت‌ها طی شش روز گذشته با کمک بازرسان ویژه نظارت از 240 واحد صنفی بازرسی‌ و برای 23 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل ‌و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی یکی از مشکلات شهرستان ریگان را نبود اداره تعزیرات حکومتی‌ برشمرد و خواستار راه‌اندازی این اداره در این شهرستان شد‌.

جلالی از راه‌اندازی واحد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه شکایات از واحدهای صنفی خبر داد و افزود: این واحد رسیدگی در ایام نوروز فعالیت ویژه‌ای را در سطح شهرستان انجام می‌دهد‌.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان با تقدیر از برپایی نمایشگاه بهاره در این بخش‌ از راه‌اندازی نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت بخش گنبکی خبر داد و افزود: به زودی مجمع امور صنفی این بخش راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول