اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار کرج:

17 جایگاه موقت عرضه میوه در کرج مشخص شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری کرج گفت: بر‌اساس تمهیدات اندیشیده شده به منظور تأمین میوه مردم در شب عید، 17 جایگاه موقت عرضه میوه در کرج مشخص شد‌.

17 جایگاه موقت عرضه میوه در کرج مشخص شد

به گزارش خبرگزار فارس از کرج، یدالله پورمظاهری ظهر امروز در بازدید از این جایگاه‌ها اظهار کرد: در این راستا هم‌اکنون جایگاه‌های موقت عرضه میوه در ایام پایانی سال مشخص شدند که امیدواریم با ارائه این خدمات زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تعداد این جایگاه‌ها در مناطق دو، چهار و 11 یک جایگاه و در مناطق 1، 8 و 12 دو جایگاه است.

این مسئول تعداد جایگاه‌ها در منطقه هفت را سه جایگاه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه 9 شهرداری کرج در مرکز شهر قرار گرفته است، تصریح کرد: در این منطقه پنج جایگاه پیش‌بینی شده است.

این مسئول با اشاره به جایگاه‌های عرضه میوه در ایام پایانی سال گفت: در عظیمیه، میدان اسبی ابتدای بلوار اقاقیا و اسلام‌آباد دو جایگاه مشخص شده و در منطقه یک شهرداری کرج یک جایگاه داریم.

مدیر‌عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری کرج با اشاره به اینکه جایگاه عرضه میوه در ایام پایانی سال در منطقه 2 شهرداری کرج در جاده فردیس ورودی شهرک بنفشه جنب آتش‌نشانی قرار دارد، محل جایگاه در منطقه 4 شهرداری را در محله مهرشهر آق‌تپه مقابل مخابرات عنوان کرد.

پورمظاهری، بلوار باغستان جنب ورزشگاه انقلاب، گوهردشت میدان طالقانی دو غربی و بلوار موذن نبش اشتراکی جنوبی را جایگاه‌های عرضه میوه در منطقه 7 شهرداری کرج ذکر کرد و گفت: جایگاه‌های میوه در منطقه 8 شهرداری کرج در بلوار طالقانی، بلوار آزادگان روبه‌روی رفاهه پارک‌سوار و بلوار ملاصدرا روبه‌روی پارسیان قرار گرفته‌اند.

این مسئول با اشاره به‌ اینکه جایگاه منطقه 11 در کلاک جنب ورزشگاه قرار گرفته است، گفت: مهرشهر بلوار ارم روبه‌روی مجتمع تجاری مهرشهر و جاده قزلحصار نرسیده به ندامتگاه کرج نبش سهرابیه دو جایگاه مستقر در منطقه 12 شهرداری کرج است.

وی جایگاه‌های عرضه میوه در منطقه 9 شهرداری کرج را بلوار علامه جعفری جنب بازار لاله، بلوار بلال جنب شهرداری، بین میدان امام و میدان والفجر مقابل هیئت انصار، کمربندی سه‌راه گوهر‌دشت نبش بلال 5 و میدان امام خمینی (ره) ضلع جنوب شرقی رو‌به‌روی مدرسه خدیجه عنوان کرد.

پورمظاهری تأکید کرد: عرضه میوه در این جایگاه‌ها نیز با نظارت انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به مسئولان ذیربط اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این جایگاه‌ها میوه به قیمت مناسب توزیع می‌شود و شهروندان می‌توانند میوه شب عید خود را از این جایگاه‌ها تأمین کنند.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول