اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

سبک زندگی دارای الگوی مشخصی در اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: سبک زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی دارای الگوی مشخصی در اسلام است.

سبک زندگی دارای الگوی مشخصی در اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع بانوان بسیجی در حسینیه شهر بیارجمند اظهار داشت: دین اسلام برای زندگی انسان‏ها برنامه روزانه دارد.

وی افزود: هر کس می‌خواهد در زندگی موفق باشد، باید الگویی برای خود داشته باشد؛ قرآن کتاب سعادت انسان‏ها بوده و بهترین هدف و الگوها را برای زندگی مشخص کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: بهترین اسوه‌های زندگی علاوه بر قرآن، ائمه اطهار (ع) و حضرت رسول اکرم (ص) هستند که زندگی را به سه قسمت تقسیم کرده‌اند.

رعایتی تصریح کرد: کار و تلاش برای زندگی خود و خانواده، عبادت خداوند و استراحت سه قسمت زندگی در سیره ائمه اطهار(ع) است که می‌تواند قسمتی از زندگی روزانه و هفتگی ما را تشکیل دهد.

وی بیان داشت: سبک زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی دارای الگوی مشخصی در اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ابراز داشت: هر انسان مسلمانی با پیروی از ائمه اطهار(ع) و مقام معظم رهبری می‌تواند الگویی اسلامی در زندگی خود داشته باشد.

رعایتی یادآور شد: باید توجه کنیم و ببینیم که زندگی امروز ما تا چه اندازه مطابق با زندگی غربی و تا چه اندازه مطابق با سبک زندگی اسلامی است و سعی کنیم تا خودمان را به زندگی اسلامی نزدیک کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول