اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

کیمیای پارسایی در سبک زندگی اسلامی به چاپ می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: کتاب کیمیای پارسایی در سبک زندگی اسلامی مطابق با منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی به چاپ می‌رسد.

کیمیای پارسایی در سبک زندگی اسلامی به چاپ می‌رسد

حجت الاسلام علی اکبر الهی خراسانی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: در سال‌های گذشته تیراژ این تقویم 250 هزار عدد بوده که در سال 92 از حیث افزایش نرخ کاغذ فقط 160 هزار تقویم به چاپ رسیده است.

الهی خراسانی با بیان اینکه تعداد نسخه‌های تقویم چاپ شده از ابتدا تا کنون، چهار میلیون نسخه بوده، خاطرنشان کرد: چاپ و عرضه این تقویم هر سال بیش از سال گذشته مورد استقبال قرار می‌گیرد و این کار شایسته درخور آستان قدس رضوی است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در سال 91، شش جلد کتاب با پنج عنوان و با محوریت قرآن به چاپ رسانده، گفت:‌ «المعجم» و « النص و الخالد» دو اثر برجسته به چاپ رسیده قرآنی در سال جاری به شمار می‌رود.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در سال جاری در بخش حدیث 49 جلد کتاب با 34 عنوان و در بخش فقه و اصول نیز 10 جلد کتاب با 10 عنوان به چاپ رسانده‌ایم.

الهی خراسانی با ابراز خرسندی از برگزیده شدن کتاب " الموتلف من المختلف بین ائمة السلف" در چهاردهمین جشنواره کتاب سال حوزه علمیه قم در سال جاری، تاکید کرد: کتاب‌ها بر سه نوع، تالیف، ترجمه و تصحیح و تحقیق متون اسلامی هستند که این کتاب از نوع تصحیح و تحقیق متون اسلامی است.

وی افزود: "کتاب الموتلف من المختلف بین ائمة السلف" در شش جلد تدوین شده که چهار جلد آن به چاپ رسیده و دو جلد دیگر آن در دست چاپ بوده، همچنین این کتاب در زمره کتاب‌های منتشر شده فقه و اصول در سال جاری است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در حوزه اخلاق اسلامی در سال جاری پنج جلد کتاب با سه عنوان و در حوزه آداب و رسوم مسلمانان و ادعیه نیز 13 جلد کتاب با هشت عنوان منتشر شده است.

الهی خراسانی از چاپ 35 جلد کتاب در حوزه موضوعی تاریخ و سیره معصومین و سرگذشت‌ نامه‌ها در سال جاری یاد کرد و ادامه داد: انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی در سال جاری نیز در بخش کلام و عقاید شش جلد کتاب با شش عنوان و در بخش کلیات نیز 9 جلد کتاب با شش عنوان به چاپ رسانده است.

وی از چاپ کتاب " کیمیای پارسایی در سبک زندگی اسلامی" خبر داد و اذعان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی مبادرت به تالیف و تدوین این اثر و چاپ آن کرد که امید است تا در نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه 92 آماده عرضه به علاقه‌مندان شود.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در 28 سال فعالیت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، 1446 عنوان کتاب و در سال جاری 88 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/70023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول