اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره وکلا و مشاوران حقوقی آذربایجان غربی:

516 وکیل در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره وکلا و مشاوران حقوقی آذربایجان غربی گفت: 516 وکیل در آذربایجان غربی به مردم خدمات حقوقی ارائه می‌‌دهند.

516 وکیل در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند

کرم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این تعداد وکیل، 241 نفر در ارومیه فعالیت می‌کنند که در امور گوناگون به اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه می‌دهند و برای احقاق حقوق آنها در مواقع مورد نیاز یاری می‌رسانند.

وی تصریح کرد: در مناطق مختلف آذربایجان غربی، وکلای توانمند زیادی وجود دارد که در مواقع مورد نیاز، به اقشار مختلف جامعه یعنی مراجعه‌کننده‌های خود، یاری می‌رسانند تا عدالت اجتماعی و حقوقی، به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کند و حقی از کسی تضییع نشود.

رئیس هیئت مدیره وکلا و مشاوران حقوقی آذربایجان غربی بر لزوم معرفی شدن سامانه تلفنی 129 به شهروندان تاکید کرد و بیان داشت: وکلا و کارشناسان حقوقی آمادگی لازم را دارند از طریق این سامانه تلفنی، به سوال‌های مردم در زمینه‌های مختلف پاسخ دهند، لیکن این سامانه باید از طریق رسانه‌های جمعی به مردم معرفی شود تا از خدمات بهره‌مند شوند.

وی به وجود هشت کمیسیون در این مجموعه اشاره کرد و افزود: برای اینکه امور ارجاع شده از سوی مردم به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه مناسبی حاصل شود کمیسیون‌های ارشاد، معاضدت قضایی، بازرسی و نظارت، اجتماعی و فرهنگی، آموزش، رسیدگی به تخلفات، اداری، بسیج و مساجد، نقل و انتقالات، رفاهی، پژوهشی و کمیسیون امور بانوان راه‌اندازی شده است.

دهقان به وجود کمیسیون مرکزی در راس کمیسیون‌های فوق اشاره کرد و بیان داشت: این کمیسیون، متشکل از روسای کمیسیون‌های فوق الذکر است که اغلب هدف این کمیسیون‌، اجرای سیاست‌های کلی است که از طرف مرکز ابلاغ می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد مسائل صنف وکلا نیز در این کمیسیون انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول