اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق کانون وکلای دادگستری مرکز

‌طرح جامع وکالت ‌توجهی به استقلال کانون وکلا ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: طرح جامع وکالت بدون دخالت حتی یک وکیل دادگستری تهیه شده و هیچ توجهی به استقلال کانون وکلا در آن دیده نمی‌شود.

‌طرح جامع وکالت ‌توجهی به استقلال کانون وکلا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد جندقی‌کرمانی‌پور عصر امروز در آیین گرامیداشت سالروز استقلال کانون وکلا با اشاره به طرح جامع وکالت و اصلاح قانون وکالت اظهار داشت: اصلاح این قانون باید در جهتی باشد که ما را به 80 سال قبل بازنگرداند و شاهد نوآوری در آن باشیم.

وی بیان داشت: آیا نوآوری به این معنی است که وکلا را زیر نظر قوه قضائیه ببریم و پرونده وکالت دادگستری به وسیله قوه قضائیه امضا شود.

جندقی ابراز داشت: طرح جامع وکالت به صورت محرمانه و بدون دخالت حتی یک وکیل دادگستری تهیه شده و هیچ توجهی به استقلال کانون وکلا در آن دیده نمی‌شود.

وی افزود: وکلا با عشق و علاقه به نظام کار می‌کنند، اما چرا با این طرح به 80 سال قبل باز می‌گردیم.

جندقی تصریح کرد: وکلا اجازه نمی‌دهند که استقلال کانون از بین برود، عدم استقلال کانون وکلا به معنی گرفتن حق مردم محروم است.

وی خاطر نشان کرد: وکیل زوایای تاریک پرونده را روشن کرده و آن را در اختیار قاضی قرار می‌دهد تا به درستی قضاوت کند و حقی پایمال نشود.

جندقی گفت: چرا در صدد هستیم، استقلال کانون را از بین ببریم و نظام را دچار مشکل کنیم، این امر به ضرر مردم است، ارزش کار کسانی را که 80 سال پیش این استقلال را به وجود آوردند از بین نبریم.

انتهای پیام/80017/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول