اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌کانون وکلای گلستان:

265 وکیل پایه یک دادگستری در گلستان فعالیت می‎کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ‌کانون وکلای گلستان گفت: در حال حاضر 265 وکیل پایه یک دادگستری در این استان فعالیت دارند و 38 نفر از کارآموزان نیز از امروز به کسوت این حرفه درخواهد آمد.

265 وکیل پایه یک دادگستری در گلستان فعالیت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا سلیمانی بعدازظهر امروز در ششمین مراسم تحلیف وکلای استان گلستان و جشن استقلال وکلا در گرگان اظهار داشت: حدود 140 نفر دیگر در حال کارآموزی بوده و با احتساب 50 نفر از پذیرفته‌شدگان سال‌جاری که پروانه کارآموزی آنها در حال صدور است تعداد وکلا و کارآموزان گلستان در اوایل سال آینده به 500 نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کانون وکلای گلستان از جمله کانون‎های فعال محسوب می‎شود، تصریح کرد: در زمینه لایحه جامع وکالت رسمی، فعالیت‎های چشمگیری توسط کانون انجام گرفته که این مهم تداوم خواهد یافت.

کانون وکلا آمادگی برقراری واحدهای مشاوره در دادگستری‎های استان را دارد

رئیس سازمان کانون وکلای گلستان از کمیسیون پارلمانی کانون خواستار تلاش گسترده‎تر شد و افزود: دایره معاضدت قضایی کانون که از ارکان مهم محسوب می‎شود به خوبی اداره شده و در معاضدت حقوقی به شهروندان در حال ارائه است.

سلیمانی از ارائه مشاوره وکلای دادگستری به زندانیان خبر داد و بیان داشت: واحد مشاوره در دادسرای گرگان  نیز برقرار است و کانون آمادگی برقراری واحدهای مشاوره در دادگستری‎های سراسر استان را هم دارد.

وی متذکر شد: در زمینه کمیسیون کارآموزی نیز سعی بر آن بوده تا با استفاده و مشارکت دادن همکاران، موضوعات مبتلابه روز مورد بررسی قرار بگیرد و اساس کارگاه‎های آموزشی بر این مبنا باشد و این روند در سال آتی تقویت خواهد شد.

تبیین اخلاق وکالت یک ضرورت است/ تغییرات در دادگاه انتظامی اعمال خواهد شد

رئیس سازمان کانون وکلای گلستان تبیین اخلاق وکالت را یک ضرورت مهم خواند و ابراز داشت: امیدواریم در آتیه مجموعه‎ای از وکلا با استفاده از تجربه، نصایح در ‌ارتباط‌ با اخلاق تقویت شوند.

سلیمانی با بیان اینکه ایجاد روابط عمومی یکی از نقایص جدی کانون‎ها است، خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

به گفته وی؛ صندوق حمایت از وکلا تغییرات مناسبی پیدا خواهد کرد و قطعاً وضعیت بازنشستگان با تغییرات کاملاً مثبتی روبه‌رو خواهد بود.

رئیس سازمان کانون وکلای گلستان با بیان اینکه تغییرات مثبتی در دادسرای انتظامی صورت گرفته است، اظهار داشت: امور دادسرا به‌روز شده و این تغییرات در دادگاه انتظامی نیز اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول