اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

واگذاری پروژه 16 واحدی خیرین مسکن‌ساز سلطانیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین مسکن‌ساز ابهر گفت: پروژه 16 واحدی خیرین مسکن‌ساز سلطانیه در فروردین یا اردیبهشت سال آینده واگذار می‌شود.

واگذاری پروژه 16 واحدی خیرین مسکن‌ساز سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، شعبان ربی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان با بیان اینکه سومین دوره انجمن خیرین مسکن‌ساز ابهر در دی‌ماه سال 89 برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه هیئت مدیره و اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز ابهر انتخاب شدند.

وی با اشاره به پروژه 12 واحدی گلسار خاطرنشان کرد: این پروژه از 12 به 14 واحد تبدیل شد و در اواسط سال‌جاری آماده و به متقاضیان واگذار شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان ابهر افزود: آورده متقاضیان برای این پروژه هشت میلیون تومان بود ولی این پروژه برای انجمن گران تمام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پروژه 120 واحدی گلسار مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند، گفت: با برگزاری جلسه مقرر شد که تعداد این پروژه از 120 به 80 واحد کاهش پیدا کند ولی زمین را به ما بدهند.

ربی با اشاره به آماده بودن پروانه پروژه 104 واحدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمادگی آغاز احداث این پروژه را داریم.

وی افزود: پیش‌بینی ما برای آورده اشخاص 13 میلیون تومان است و این پروژه با تسهیلات 20 میلیون تومانی و به صورت امانی کار می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان ابهر به پروژه 13 واحدی سلطانیه در سال 90 اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه به صورت صددرصد انجام شده و فقط محوطه‌سازی این پروژه باقی مانده است.

وی با بیان اینکه آورده افراد برای این پروژه نه میلیون تومان بود، گفت: هر یک از واحدهای پروژه 13 واحدی سلطانیه 80 مترمربع هستند.

ربی در ادامه با بیان اینکه پروژه 20 واحدی صائین‌قلعه در حال نقشه‌کشی است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود.

وی مساحت کل زمین پروژه 104 واحدی را سه هزار و 800 مترمربع اعلام کرد و گفت: هر کدام از این پروژه‌ها 80 مترمربع مساحت دارند.

انتهای پیام/73001/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول