اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور رئیس جمهور

11 هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه 11 هزار و 200 واحدی مسکن مهر استان مرکزی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

11 هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ، غلامرضا خرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد فردا در سفر یک روزه خود به استان مرکزی 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر را به بهره‌برداری می‌رساند که از این تعداد یک هزار و 440 واحد در شهر اراک و متعلق به پروژه شهر امام صادق(ع) است.

وی تصریح کرد: همچنین از مجموع این پروژه‌ها 27 هزار واحد مربوط به پروژه‌های مسکن مهر روستایی است که در روستاهای سراسر استان به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به پروژه کوی امام صادق(ع) بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 480 میلیارد ریال از سال 89 آغاز و در سال جاری به پایان رسید.

خرمی گفت: این واحدها با عاملیت بانک مسکن و توسط شرکت پارس مسکن الوند احداث شده است.

وی مساحت زمین این پروژه را بیش از 113 هزار متر عنوان کرد و ادامه داد: مساحت زیر بنای کل این واحدها 176 هزار و 613 متر مربع است که درقالب 32 بلوک احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از اجرای 25 طرح در حوزه شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: این تعداد شامل 19 طرح جامع تفضیلی، دو طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، تهیه عکس و نقشه، طراحی شهری، طرح مجموعه شهری و طرح ویژه جمعا با اعتبار 20 هزار و 186 میلیون ریال است.

انتهای پیام/87001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول