اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل خبر داد

دعوت از سه بازیکن فوتبال اردبیل به تیم ملی نونهالان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت:‌ سه بازیکن فوتبال نونهالان استان اردبیل به اردوی تیم ملی این رده سنی دعوت شدند.

دعوت از سه بازیکن فوتبال اردبیل به تیم ملی نونهالان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات فوتبال شهرستان نیر اظهار داشت: در دو سال اخیر حرکت زیربنایی را در فوتبال به ویژه در تقویت رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شاهد بودیم؛ به طوری که در همه این رده‌ها از استان اردبیل بازیکنانی دعوت شده و در تیم ملی بازی کردند.

وی ادامه داد:‌ در کنار بازیکنان با استعداد این استان، هفت نفر از مربیان ما نیز با درجه A آسیا در تیم‌های مختلف مربیگری می‌کنند که این خود نشان از ارتقای کیفی هیئت فوتبال استان است که در صورت حمایت همه‌جانبه می‌توان به توسعه فوتبال در مناطق مختلف این استان امیدوار بود.

نوتاش از تدوین اساسنامه هیئت فوتبال استان و برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های متعدد سنی، باشگاهی و محله‌ای در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌اساسنامه فوتبال این استان براساس استانداردهای فیفا و فوتبال کشورمان تدوین شده و شامل 27 ماده و سه تبصره است.

این مسئول تصریح کرد: ‌اگر به درستی به این اساسنامه توجه شود؛ قطعاً حرکت رو به جلو را در فوتبال استان از لحاظ کمی و کیفی شاهد خواهیم بود.

هفت سرمربی با درجه A آسیا مربیگری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه هیئت فوتبال استان بدون حمایت خاصی از ورزش و جوانان فعالیت‌ها و رقابت‌های مختلف را انجام می‌دهد، بیان داشت:‌ یکی از چالش‌هایی که پیش روی هیئت قرار گرفته است؛ اینکه ورزش و جوانان در واگذاری ورزشگاه‌ها و استادیوم‌ها به این هیئت مانع ایجاد کرده و سبب شده تا مسابقات لیگ استان تعطیل شود.

نوتاش از فعالیت هفت مربی اردبیلی با درجه A آسیا خبر داد و گفت: با وجود بسیاری از کارشکنی‌ها ما هم‌اکنون از هفت مربی کاربلد و با تجربه در برگزاری مسابقات و همچنین انجام امور بهره می‌بریم که امیدواریم ثمره این فعالیت‌ها حرکت‌های رو به جلو و توجه به ورزش پرطرفدار فوتبال باشد.

وی به برگزاری نشست‌های مختلف برای رفع ناهماهنگی ایجاد شده از سوی ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: ما آماده‌ایم این نشست‌ها را انجام دهیم تا مشکلات و چالش‌ها برطرف شود.

نوتاش در ادامه سخنان خود نیر را از مناطق مستعد فوتبال و آب و هوا و شرایط آن را برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و باشگاهی کشور مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت:‌ امیدواریم همین روند با قوت و قدرت و نگاه مثبت ادامه پیدا کند.

این مسئول، رتبه دوم استانی هیئت فوتبال نیر را در سال‌جاری یادآور شد و عنوان کرد: امیدواریم مشکلات ساختمانی و تدارکاتی هیئت فوتبال شهرستان نیر را با تدبیر برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان نیر نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این شهرستان با وجود داشتن ظرفیت مناسب ورزشی از خوابگاه ورزشی بی‌بهره است که امیدواریم این مجموعه احداث شود.

میر فخرالدین زاهد از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف در چمن مناسب ورزشگاه تختی خبر داد و اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم ساختمان هیئت را مستقل و به تجهیزات اداری آراسته کنند.

وی، ظرفیت ورزش شهرستان نیر را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز توان و استعدادها شکوفا شده و به مرحله بالندگی برسد.

انتهای پیام/62004/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول