اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توانمندی صعود نفت گچساران و شهرداری یاسوج به رده‌های بالاتر فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از توانمندی صعود نفت گچساران و شهرداری یاسوج به رده‌های بالاتر فوتبال کشور خبر داد.

توانمندی صعود نفت گچساران و شهرداری یاسوج به رده‌های بالاتر فوتبال

پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به وضعیت تیم نفت و گاز گچساران اظهار کرد: همه تیم‌ها در طول فصل در دوره‌ای دچار افت می‌شوند و تیم فوتبال نفت گچساران نیز که در دور رفت توانست نتایج بسیار خوبی بگیرد، در نیم فصل دوم گرفتار این افت شد و امتیازاتی را از دست داد.

وی بیان داشت: تیم نفت گچساران در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم نتوانست انتظارات را برآورده کند ولی در بازی‌های اخیر روند خوبی به خود گرفته و توانسته با پیروزی بر چوکای تالش به صدر جدول صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد وضعیت فعلی تیم نفت گچساران را خوب توصیف کرد و افزود: تیم نفت بخت بسیار بالایی برای صعود به لیگ یک دارد و اکنون که این تیم توانسته دوباره به صدر جدول باز گردد، باید تمام تلاش خود را به کار بندد که آن را از دست ندهد.

موسوی به بازی‌های آینده تیم نفت گچساران در برابر حریفان خود اشاره کرد و ادامه داد: تیم نفت در ادامه رقابت‌ها نسبت به رقیبان خود بازی‌های آسان‌تری را در پیش رو دارد و همین امر راه را برای صعود این تیم به لیگ یک هموارتر می‌کند.

وی حمایت‌های مردم، هواداران و رسانه‌ها را از تیم نفت گچساران در ادامه رقابت‌ها ضروری دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون حمایت‌های مردم از تیم نفت بسیار راضی کننده بوده ولی با توجه به سختی و حساسیت بیشتر بازی‌ها در ادامه، ضروری بوده این حمایت‌ها در رسیدن تیم نفت به هدف خود که صعود به لیگ یک است،  دو چندان شود.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت تیم شهرداری یاسوج نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم امسال و از هفته‌ ششم به بعد نتایج بسیار خوبی گرفته و از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در گروه خود است.

موسوی عنوان داشت: تیم شهرداری یاسوج در صورت همت و تلاش بیشتر می‌تواند به لیگ برتر صعود و افتخاری بزرگ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان بیاورد.

وی در مجموع وضعیت نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ‌های یک و 2 را بسیار مناسب دانست و اذعان داشت: در سال‌های اخیر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت چشمگیری داشته و امیدواریم که این روند امسال با صعود تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت گچساران به لیگ برتر و لیگ یک تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول