اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نساجی مازندران در آستانه سقوط به دسته دو فوتبال

خبرگزاری فارس: با رای فیفا و در صورت نپرداختن مبلغ قرارداد بازیکن بوسنایی‌ باشگاه نساجی مازندران، این تیم در آستانه سقوط به دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

نساجی مازندران در آستانه سقوط به دسته دو فوتبال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، باشگاه نساجی مازندران که بیش از 50 سال از قدمتش می‌گذرد جزو چهار تیم پرطرفدار کشور است.

این تیم که در بدو ورود مهدی پرهام مالک سابق نساجی شرایط خوبی را از لحاظ مالی داشته بود و با بازیکنان نامی سعی داشته تا با بازیکنان اسم و رسم‌دار به لیگ برتر صعود کند این امر در فصل اول اتفاق نیفتاد تا پرهام به فکر یک مدیر باشد تا با توجه به توانایی‌هایش بتواند نساجی را به لیگ برتر صعود دهد اما با آمدن سعید آذری و گروه مدیریت جدید باز هم صعود برای این تیم یک کابوس شده بود.

در فصل قبل با تمام کش و قوس‌ها که بر سر مالکیت این تیم بین کوروش رحمانی مالک قبلی و مهدی پرهام وجود داشت با آمدن احمد سعادتمند این قائله بزرگ به دست وی و شهرداری قائمشهر حل شد اما این تازه ابتدای کار بود.

احمد سعادتمند مدیرعامل مستعفی باشگاه نساجی و مدیرکل فعلی ورزش و جوانان مازندران هم نتوانست با شیوه جدید مدیریت باشگاه‌داری، وعده و وعیدهایش را به هیچ وجه عملی نشد.

وی با آمدنش در مصاحبه مطبوعاتی اذعان داشت که نساجی را آسیایی خواهد کرد اما همچنان هر شخصی که به عنوان مدیر در تیم نساجی آمد نتوانست این گره کور را بگشاید.

در ابتدای این فصل اسماعیل اسماعیلی سرمربی سابق نساجی با شرایطی خاص فصل را آغاز کرد بطوریکه تیم پس از 13 هفته متوالی بدون باخت بوده و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که هواداران این تیم امیدوار به صعود به لیگ برتر شدند.

 اما بعد از یک کش و قوس و بحران مالی تا اینکه مهدی پرهام براساس نامه‌ای به مشاور عالی خود محمدحسن حیدرزاده به وی اعلام کرد دیگر انگیزه برای تیم‌داری نداشته است اما تیم را به کسی واگذار خواهد کرد که شرایط مالی مناسبی داشته باشند.

با آمدن مریم امیرکمالی به‌عنوان خریدار تیم و حضور وی در باشگاه نساجی باز هم شایعاتی زیاد بر سر مالکیت آغاز شد که با چندین جلسه عدم صلاحیت این بانو از سوی مسئولان اعلام و تیم نساجی با چالش‌های زیادی مواجه شد.

 پس از این موضوع تیم نساجی در بازی با ابومسلم حاضر نشد تا از سوی کمیته انضباطی نتیجه سه بر صفر به سود مشهدی‌ها رقم بخورد و با این مسئله اولین شوک به هواداران نساجی داده شد.

این خود ابتدای شروع پروسه جدید از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بود چرا که با این موضوع که اگر تیم در بازی دوم خود حاضر نشود تیم نساجی به لیگ دسته دوم سقوط خواهد و این بود که فردی به‌عنوان مالک باشگاه معرفی و در روز معارفه تمامی مسئولان شهری و استانی حضور یافتند.

اما پروسه قبلی نساجی یعنی همان بحث مالکیت بر جای خود پابرجا بود چرا که مهدی پرهام در برنامه تلویزیونی ورزشی توپ که از سوی شبکه طبرستان پخش شده بود با اعلام این موضوع که تیم نساجی 98 درصد سهامش از آن من است، پرونده دیگر را گشود.

پس از این موضوع مالک جدید باشگاه نساجی، حسین قاسم‌نژاد در مصاحبه‌ای اعلام کرد 70 درصد توان را صرف بدهی‌های گذشته کرده‌ایم.

اما شرایط به گونه‌ای برای این تیم پر طرفدار رقم خورد که به‌علت پرداخت نشدن قرارداد بازیکن بوسنیایی، «المیر تولیا» فیفا رای بر کسر سه امتیاز نساجی داده که اگر تا 27 اسفند ماه سال جاری پرداخت صورت نگردد نساجی به لیگ دو سقوط خواهد کرد.

بازیکنان غیربومی‌اش تیم نساجی در چند هفته اخیر بر سر تمرینات حاضر نشدند و امروز هم به علت پرداخت نشدن بخشی از قرارداد بازیکنان تمرین این تیم تعطیل شد.

اما با شرایط موجود باشگاه نساجی مازندران حال باید دید که مسئولان شهری و استانی چه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/86017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول