اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

ریالی اعتبار به هیئت فوتبال اختصاص نیافته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: از سوی دستگاه‌های دولتی و به ویژه ورزش و جوانان ریالی اعتبار به هیئت فوتبال استان اردبیل اختصاص نیافته که به رغم این محدودیت برنامه‌هایمان را به سرعت در حال اجرا داریم.

ریالی اعتبار به هیئت فوتبال اختصاص نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش در بازدید از مدرسه فوتبال نیر اظهار داشت: جای گلایه است که به هیئتی با عظمت و گستردگی فعالیت‌های چندین هیئت معمول دیگر نتوانسته ریالی اعتبار پرداخت کند تا یاریگر چنین رشته‌های ورزشی پرمخاطب و با استعداد در استان باشد.

وی تصریح کرد: ‌ما به رغم این محدودیت‌ها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلو می‌رویم و امیدواریم در یک فرآیند چهار ساله بتوانیم زیرساخت‌های فوتبال را در این استان مهیا کرده و از برخی ناملایمتی‌ها نهراسیم.

نوتاش از راه‌اندازی مدارس فوتبال در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مدارس فوتبال نیاز به حمایت مالی دستگاه‌های ذیربط، حضور سرمایه‌گذاران و جذب اسپانسرهای قوی دارد که می‌تواند روز به روز نونهالان و نوجوانان مستعد ما را آماده بهره‌گیری از فضای مطلوب و رشد و توسعه حقیقی کند.

این مسئول شهرستان نیر را از مناطق بسیار مستعد برای جذب و جلب جوانان و فضایی مناسب برای برقراری اردوهای تیم‌های مختلف ورزشی اعلام کرد و ادامه داد: در کنار سرعین باید دومین کمپ آماده‌سازی تیم‌های ملی و باشگاهی در نیر احداث شود که در این زمینه با فرماندار رایزنی شده تا زمین مورد نیاز فراهم شود تا با حمایت فدراسیون فوتبال بتوانیم این فضاها را ایجاد کنیم.

وی علاقه‌مندی بیشتر نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی را سودمند توصیف کرد و بیان داشت: قطعاً این علاقمندی وظیفه ما را خطیر و سنگین‌تر می‌کند و موظف می‌شویم تا متناسب با شرایط موجود برای تأمین این نیازها شرایط لازم را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان در ادامه سخنان خود یادآور شد: هیئت فوتبال استان اردبیل به شدت از برخی کارشکنی‌ها و بی‌حرمتی‌های ورزش و جوانان گله‌مند است و همچنان امیدواریم با رفع مشکلات و کمبودهای مالی بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر گام برداریم.

نوتاش همکاری با دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها را به لحاظ داشتن امکانات خوب برای توسعه فوتبال و ایجاد محیطی سالم برای شهروندان از اولویت‌های جدی هیئت فوتبال اعلام کرد.

انتهای پیام/62004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول