اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اختلاف میلی‌متری فوتبال صنعت با صدر جدول

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت ساری با شکست مقابل حریف با تیم صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد.

اختلاف میلی‌متری فوتبال صنعت با صدر جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته بیست و دوم این مسابقات سه نماینده فوتبال مازندران مقابل حریفان به دو پیروزی و یک شکست رسیدند.

تیم استقلال ساری که در استادیوم شهید متقی میزبان استیل آذین تهران بود در نهایت دو بر یک میهمان خود را شکست داد و با این پیروزی تا حدود زیادی برای بقا در لیگ امیدوار شد.

این بازی که در حضور بیش از 500 تماشاگر در ساری برگزار شد، تیم فوتبال استقلال ساری با گل‌های شایان وفادار و حسن اکبری در مقابل تک گل حامد شاهی، استیل آذین را شکست داد.

تیم فوتبال استقلال ساری با این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان در رده یازدهم جای دارد و برای بقا و حفظ سهمیه امیدوار به چهار بازی آینده خود است.

در دیگر بازی، صنعت ساری که از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است در مقابل میزبان خود شهرداری لنگرود دو بر صفر شکست خورد و اختلاف امتیاز خود را با تیم صدرنشین به عدد دو رساند.

صنعت ساری با این شکست با 36 امتیاز با دو پله سقوط از رده سوم به مکان پنجم رسید.

تا پایان لیگ، چهار بازی باقی مانده که صنعت ساری با کسب نتایج دلخواه می‌تواند از گزینه‌های صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

همچنین تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر که در ورزشگاه شهدا کازرون میهمان سیف‌آباد کازرون بود، یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر با این پیروزی صاحب 29 امتیاز شد و به رده هفتم جدول رسید و تا حدود زیادی از خطر سقوط دور شد.

تیم دریای محمودآباد با کسب نتایج ضعیف خود که تنها هشت امتیاز کسب کرد و سه هفته گذشته سقوط این تیم مسجل شد و به عنوان نخستین تیمی بود که به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد و از ادامه لیگ انصراف داد.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول