اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور

تیم فوتبال کاسپین قزوین به پیروزی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی فردا برگزار می‌شود که تیم فوتبال کاسپین قزوین بدون شک به پیروزی مقابل رقیب خود می‌اندیشد‌.

تیم فوتبال کاسپین قزوین به پیروزی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال تکماش قزوین میزبان تیم فولاد نوین اهواز خواهد بود‌.

این دیدار در حالی از ساعت 14 فردا در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود که بازیکنان تیم کاسپین قزوین به طور قطعی برای رسیدن به جمع تیم های بالایی جدول به سه امتیاز حساس این دیدار نیاز مبرم دارند‌.

این دیدار از آن جا حساس دنبال می‌شود که شاگردان مجید رضایی با کسب 28 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارند و در آن سوی میدان بازیکنان تیم فولاد نوین اصفهان هم با کسب 37 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند‌.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که در آغاز نیم فصل دوم با چهار پیروزی متوالی و با ارزش خود را به جمع چهار تیم بالایی جدول رسانده بودند در هفته‌های اخیر با شکست‌های خود مقابل رقیبان به نوعی 10 تا 12 امتیاز مهم و حساس را از دست دادند تا بهترین فرصت را برای صعود به جمع تیم‌های بالایی جدول و حتی حضور در پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را از دست دهند‌.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که در آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو پیروزی با ارزش را مقابل تیم‌های میناب هرمزگان و نفت و گاز گچساران به دست آوردند‌، به نوعی اثبات کردند که در صورت اینکه انگیزه و اعتماد به نفس بالای خود را حفظ کرده به طور قطعی می‌توانند در ادامه لیگ رقابت بهتری را با رقیبان داشته باشند‌.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور‌، هم در بازی‌های خانگی و هم در دیدار‌های خارج از خانه مقابل رقیبان به نتیجه تساوی و شکست رضایت دادند تا به نوعی رنگ پیروزی را در هفته‌های اخیر کمتر ببینند.

به هر حال شاگردان مجید رضایی در دیدار حساس خود در بازی فردا بدون شک باید برای کسب پیروزی به میدان بروند و با شکست تیم فولاد نوین اهواز ضمن این که سه امتیاز ارزشمند را به دست می‌آورند در نهایت بتوانند به اوضاع خود در جدول سر و سامان ببخشند‌.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه 13 و 14 تیمی برگزار می‌‌شود و در پایان دو تیم برتر هر گروه پس از راهیابی به دیدار پلی‌آف در صورت پیروزی جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول