اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

باد به جای بازیکنان توپ را هدایت می‌کرد/این بازی شباهتی به فوتبال نداشت

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه وزش باد موجب گردش توپ می‌شد، گفت: بازی با الوند همدان هیچ شباهتی به فوتبال نداشت.

باد به جای بازیکنان توپ را هدایت می‌کرد/این بازی شباهتی به فوتبال نداشت

محمد شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان با اشاره به بازی گل‌گهر و الوند اظهار داشت: دو تیم در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و از هر فرصتی برای باز کردن دروازه یکدیگر استفاده می‌کردند.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه برای برد به همدان آمده بودیم، خاطرنشان کرد: با آنالیز بازی‌های پاس شناخت بسیار خوبی از این تیم داشتیم و می‌دانستیم که باید از چه نقاطی به این تیم ضربه بزنیم؛ همچنین نقاط قوت این تیم را به خوبی کنترل کرده بودیم.

وی تصریح کرد: الوند از بازیکنان بسیار خوبی دارد و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند.

شادکام عنوان کرد: رضا طلایی‌منش بازیکنان بسیار خوبی را دور هم جمع کرده است و باید به ایشان برای تیم خوبش تبریک بگویم.

وی درباره شرایط جوی این بازی ابرازداشت: بازی که امروز تماشا کردید، هیچ شباهتی به فوتبال نداشت؛ بازیکنان به علت وزش باد شدید روی توپ کنترل نداشتند و به سختی می‌توانستند توپ را کنترل کنند.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد: باد به جای بازیکنان توپ را هدایت می‌کرد و این عوامل باعث شده بود تا کیفیت بازی به شدت کم شود.

 وی درباره صحنه گلزنی‌اش به الوند همدان بیان کرد: در صحنه‌ای که اکثر بازیکنان الوند بر روی دروازه ما حمله کرده بودند؛ روی پاس بازیکن تیممان و روی یک فرار سریع موفق شدم با هادی زرین‌ساعد دروازه‌بان الوند تک به تک شوم و این موقعیت را تبدیل به گل برتری تیم گل گهر سیرجان کنم.

شادکام با بیان اینکه این گل به هیچ وجه آفساید نبود، ادامه داد: به خوبی توانستم در این صحنه از تله آفساید فرار کنم؛ این گلی که به ثمر رساندم تنها حاصل لطف خدا و تلاش تک تک بازیکنان تیم بود.

وی درباره داوری این دیدار گفت: به نظرم داوری مشکل خاصی نداشت و داور روی نتیجه بازی تأثیرگزار نبود و قضاوت بسیار خوبی را انجام داد.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره نتایج خوب گل گهر سیرجان در نیم‌فصل دوم بیان داشت: تلاش بازیکنان و لطف خدا باعث شد که در نیم‌فصل دوم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم و خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: هرچه از لیگ دسته اول گذشت؛ بازیکنان باهم یکدل‌تر و همرنگ‌تر شدند و همین موجب نتیجه‌گیری تیم شد.

شادکام درباره مسائل مالی باشگاه گل‌گهر اذعان داشت: باشگاه به خوبی به تعهدات مالی خود عمل کرده و تمام تعهدات مالی باشگاه به بازیکنان تا این زمان پرداخت شده است.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان گروه «الف» در همدان با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال الوند را شکست دهد.

این بازی ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

گل‌گهر با این سه امتیاز 35 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه «الف» تثبیت کرد.

 انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول