اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

گلزار شهدای قزوین تا دو سال آینده ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: ساماندهی گلزار شهدا باید با سرعت بیشتری ظرف دو سال آینده به اتمام برسد.

گلزار شهدای قزوین تا دو سال آینده ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم ساماندهی گلزار شهدای قزوین را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ذکر کرد و افزود: ساماندهی گلزار شهدا باید با سرعت بیشتری ظرف دو سال آینده به اتمام برسد.

استاندار قزوین در ادامه افزود: پاسخگویی و رفع دغدغه‌ها و مسائل قشر ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدا امری ظریف، حساس و سخت است و خدمت به این قشر مانندی ندارد چون موجبات پیوند این قشر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را فراهم می‌کنند.

وی افزود: قزوین مهد فرهنگ، علم، ادب، دیانت، وفاداری به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، در نتیجه جنس و تراز ایثارگری‌اش بالاتر از سایر مناطق و نواحی است.

عجم با تأکید بر فعالیت در امور تربیتی و آموزشی مرتبط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: باید پای صحبت‌ها و نقطه نظرات جامعه ایثارگران نشست و ارتباط مدیران با این قشر باید هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت و یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف این استان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره و تجلیل از شهدا یک سبک و سیاق منظم و مشخصی را در استان پیدا کرده است و فرهنگ تکریم شهدا و ایثارگران باید در جامعه گسترش پیدا کند تا در سایه آن وحدت و همدلی بین مردم و ایثارگران روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/77012/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول