اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی خبر داد

تحول در ارائه خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس:مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر بستر خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی در حال تحول است و این تحول را در آینده‌ای نزدیک با افتتاح مهمانپذیر، درمانگاه تخصصی شاهد هستیم.

تحول در ارائه خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عابدین عابدی‌مقدم عصر امروز در گردهمایی فصلی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های خراسان‌رضوی در حضور معاونان ستاد استان اظهار کرد: هر خدمتی که با اخلاص باشد شجره طیبه‌ای می‌شود که در دنیا سبب برکت و در آخرت رحمت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد به برکت اخلاص شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

عابدی‌مقدم یادآور شد: در حال حاضر بستر خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی در حال تحول است و این تحول را در آینده‌ای نزدیک با افتتاح مهمانپذیر، آماده‌سازی باغ رجیون، درمانگاه تخصصی شاهد و سالن بزرگ همایش‌ها شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی با اشاره به حماسه 22 بهمن اظهار کرد: حضور پرشور مردم در حماسه 22بهمن موجب خشنودی امام زمان، امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری شده است.

انتهای پیام/70002/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول