اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد شهید گیلان خبر داد

پرداخت وام 35 میلیون تومانی مسکن ایثارگران گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: برای خرید و احداث مسکن ایثارگران در مرکز استان 35 میلیون تومان و در شهرستان‌ها با توجه به جمعیت 25 میلیون تومان به افراد واجد شرایط وام پرداخت می‌شود.

پرداخت وام 35 میلیون تومانی مسکن ایثارگران گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، احمد اسماعیلی در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان این شهرستان با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل مستقیم و چهره به چهره با جامعه ایثارگری از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار کرد: تقویت روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه می‌تواند ناهنجاری‌ها و مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه را برطرف کند.

وی با تصریح بر اینکه همه ما در مقابل شهدا و امام راحل مسئول هستیم، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به آرمان‌های انقلاب و شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مدیر‌کل بنیاد شهید گیلان درباره وضعیت استخدام فرزندان شهدا و خانواده‌های آن ها در دستگاه‌های دولتی، تصریح کرد: طبق ماده 44 قانون تمام دستگاه‌ها موظف هستند 25 درصد نیازهای استخدامی خود را از بین خانواده‌های ایثارگران و جانبازان 25 درصد و بالاتر تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 700 نفر از فرزندان ایثارگران برای اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امیدواریم امسال 50 درصد از این افراد جذب و تعدادی از طریق کسب و کار خرد دارای شغل شوند.

این مسئول در‌باره حل مشکل مسکن ایثارگران، اضافه کرد: برای خرید و احداث مسکن در مرکز استان 35 میلیون تومان و در شهرستان‌ها با توجه به جمعیت 25 میلیون تومان به افراد واجد شرایط وام پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت ‌پژوهشی بنیاد شهید استان در حال جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا در قالب کتاب و فیلم به جامعه است، ادامه داد: تمام خانواده‌ها و افرادی که آثاری از شهدا در اختیار دارند می‌توانند آن را به معاونت پژوهشی ارسال کنند تا از آن ها استفاده شود.

به گفته اسماعیلی، تاکنون 20 جلد کتاب از شهدا به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران طلایه‌دار دفاع از نظام اسلامی، ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل هستند، یادآور شد: در هنگام تحویل سال نو با حضور در مزار شهدا و تبریک به خانواده‌های شهدا ارزش و مقام آن ها را حفظ کرده و بار دیگر با آن ها تجدید عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول