اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یادواره شهدا

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قلعه‌گنج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با یادواره شهدای قلعه‌گنج، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور مسئولان افتتاح شد.

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قلعه‌گنج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عصر امروز و همزمان با یادواره شهدای شهرستان قلعه‌گنج اداره بنیاد شهید این شهرستان با حضور مسئولان افتتاح و حجت‌الاسلام روح‌الله احمدی نیک به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آیین اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این دفتر در این شهرستان مشکلات خانواده شهدا کمتر شود و نگران نباشند.

وی به بیان خاطرات دوران جنگ پرداخت و افزود: دلیر مردان جنوب رشادت‌های خاصی در خط مقدم در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس داشتند و شجاعت آنها زبانزد بود.

همچنین در حاشیه این مراسم پرچم متبرک حضرت سیدالشهدا در میدان خلیج فارس قلعه‌گنج نصب شد، در این مراسم که با حضور خیل عظیم عاشقان ثارالله در بزرگترین میدان شهر قلعه‌گنج برگزار شد، پرچم قرمز رنگ متبرک به کربلای معلا به اهتزاز درآمد.

مسئول کاروان مصباح‌الهدی استان هرمزگان در این زمینه گفت: ما برای ترویج فرهنگ اهل بیت و زنده نگه داشتن یاد و حماسه حسینی در بین مردم و به همت ستاد یادواره شهدای قلعه‌گنج این پرچم تبرک را برای نصب به این شهرستان آوردیم.

عباس یاراللهی بیان داشت: اشتیاق مردم در بین راه و شهرهای حاشیه جاده بندرعباس به قلعه‌گنج حرکت کاروان ما را کند کرد و دیر به شهرستان قلعه‌گنج رسیدیم، اما این مردم در یک هوای بارانی به انتظار ایستادند تا شور حسینی را در بهار طبیعت قدردان باشند.

انتهای پیام/80004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول