اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

35 درصد استخدام‌های گیلان ویژه ایثارگران است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان خواستار شرکت ایثارگران در آزمون‌های استخدامی شد و گفت: 35 درصد استخدام‌های گیلان ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا است.

35 درصد استخدام‌های گیلان ویژه ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران گیلان تکریم را امری شخصیتی دانست و اظهار کرد: تکریم از ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود.

وی به مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر برای عبور جانبازان اشاره کرد و افزود: قانون مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر عمومی را داریم و این امر باید اجرایی شود.

هاشم‌نیا با تاکید بر اینکه مدیریت ایثارگران با مدیریت امدادی متفاوت است، عنوان کرد: ایثارگران باید در جامعه دیده شوند.

استاندار گیلان در ادامه خواستار اتمام بازسازی گلزارهای شهدا شد و تصریح کرد: سربندی گلزار شهدا زیبایی این مکان‌ها را کاهش می‌دهد و با ورود به گلزار شهدا باید بهشت دیده شود.

این مسئول با بیان اینکه بازسازی گلزار شهدای گیلان باید تا نیمه نخست سال آینده به اتمام برسد، عنوان کرد: جنگ سال‌هاست که تمام شده و هنوز به دنبال ساماندهی گلزار شهدا هستیم.

هاشم‌نیا عدم ساماندهی گلزار شهدا را مربوط به کم‌کاری بعضی از افراد عنوان کرد و گفت: در مورد عدم ساماندهی گلزار شهدا عصبانی هستم.

استاندار گیلان همچنین به استخدام ایثارگران در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و یادآور شد: استخدام ایثارگران در اداره‌های دولتی از 25 درصد به 35 درصد افزایش یافته است.

وی خواستار شرکت ایثارگران در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌ها شد و گفت: 35 درصد استخدام‌های گیلان ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهداست و شرکت ایثارگران در آزمون استخدامی موجب افزایش درصد استخدام این قشر از جامعه می‌شود.

هاشم‌نیا با اشاره به دیدار با جامعه ایثارگران گیلان، گفت: دیدار با ایثارگران در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است.

استاندار گیلان به نوع رفتار کارکنان دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: بعضی از کارکنان تنها موضوع ارتزاق را دنبال می‌کنند، اما گروه دومی هستند که انجام وظیفه را دنبال می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه، بیان داشت: افرادی که برای دو امر مذکور به هر ترتیبی بمیرند شهید محسوب می‌شوند.

هاشم‌نیا از تبیین راهبرد فرهنگی گیلان با محوریت جهاد، ایثار و شهادت خبر داد و متذکر شد: فرهنگ جهاد و ایثار انسان را متعالی می‌کند.

استاندار گیلان جهاد را وسیله پرواز انسان توصیف کرد و گفت: ایثار وسیله فرود سالم انسان است.

انتهای پیام/84001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول