اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

شهدای تفحص شده از مناطق فاو و ام‌الرصاص هستند/ استقبال‌کنندگان در حال عزاداری

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: شهدای تفحص شده از مناطق عملیاتی عراق به ویژه فاو و ام‌الرصاص هستند.

شهدای تفحص شده از مناطق فاو و ام‌الرصاص هستند/ استقبال‌کنندگان در حال عزاداری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل فرهانیان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: آیین تبادل شهدای دفاع مقدس ایران و سربازان عراقی جنگ تحمیلی امروز در مشهد شهدای شلمچه در حال برگزاری است.

وی در خصوص شهدای تفحص شده امروز افزود: شهدایی که امروز به میهن اسلامی باز می‌گردند در جریان آخرین تفحص انجام شده کشف شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: اکثر شهدایی که امروز قرار است به آغوش کشور بازگردند از مناطق فاو و ام‌الرصاص تفحص شده‌اند.

فرهانیان در خصوص نام و یا گمنام بوده شهدایی که امروز از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند نیز تصریح کرد: هنوز در این خصوص چیزی مشخص نشده و قاعدتاً همه آنها گمنام محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: حتی اگر در بین آنها شهدایی باشند که گمنام نباشد در حال حاضر امکان تشخیص وجود ندارد و باید بررسی‌ها لازم در این خصوص انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در ادامه با اشاره به فضای معنوی حاکم بر مراسم امروز خاطرنشان‌ کرد: مردم و استقبال‌کنندگان از شهدا در فضایی مالامال از عشق به شهدا در حال عزاداری هستند.

پیکر پاک و مطهر 132 شهید دفاع مقدس تا دقایقی دیگر وارد خاک کشورمان خواهد شد.

انتهای پیام/72008/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول